۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۰۵۴۴

مهلت ارسال آثار به جشنواره تبلیغ مطهر تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی نخستین جشنواره تبلیغ مطهر از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 25 فروردین‌ ماه سال 90 خبر داد.
همايش
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت ‌الاسلام سیدجواد هاشمی، دبیر اجرایی نخستین جشنواره تبلیغ مطهر، در نشست خبری این جشنواره که 22 اسفندماه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل فراگیر بودن عرصه‌های جشنواره تبلیغ مطهر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 25 فروردین‌ ماه سال 90 تمدید شد.

وی با اشاره به این‌که مبلغان گفتاری و شنیداری، مبلغان اهل قلم، مبلغان هنری و مبلغان مجازی از محورهای این جشنواره است، بیان داشت: منبر و خطابه، پرسش و پاسخ، کلاسداری، مناظره، مشاوره دینی، روایتگری و اردوداری جزء محورهای گفتاری و شنیداری است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه کتاب، مقاله، پایان‌نامه، داستان، داستانک، رمان، قطعه ادبی، طنز، مطبوعات و خبرنگاری از محورهای بخش مبلغان اهل قلم به شمار می‌ رود، خاطر نشان کرد: محورهایی چون فیلمنامه و نمایشنامه، نقد و بررسی فیلم، مجری ‌گری، ناظر کیفی، نقاشی، طراحی، عکس، کاریکاتور، نقالی، خطاطی و ایده‌ پردازی از جمله محورهای بخش مبلغان هنری محسوب می شوند.

وی فعالیت در حوزه‌ های وبلاگ، وب‌ سایت، پیامک، بلوتوث و بازی ‌های رایانه ‌ای را از محورهای بخش مبلغان مجازی عنوان کرد و یادآور شد: شرکت ‌کنندگان در بخش مجازی این جشنواره می ‌توانند اثر، لینک یا پست ‌های مورد نظر خود را در قالب لوح ‌های فشرده به نشانی الکترونیکی دبیرخانه www.resalaat.ir ارسال کرده و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی www.talabeblog.ir در بخش ثبت وبلاگ، ‌نام نویسی کنند.

دبیر اجرایی جشنواره تبلیغ مطهر تبلیغ دینی دانش محور را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و افزود: شناسایی و تقدیر از چهره‌ های شاخص و برتر تبلیغ دینی، شناسایی و ساماندهی توانمندی‌‌ها و ظرفیت ‌های فرهنگی ـ تبلیغی مبلغان، فراهم‌ سازی فضای رقابتی جهت ظهور خلاقیت‌ ها و نوآوری‌ های فرهنگی و تبلیغی و پشتیبانی و هدایت از تبلیغ دینی دانش ‌محور از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می ‌رود.

وی با بیان این‌که دهم اردیبهشت‌ ماه 90، نتایج داوری اعلام خواهد شد، ابراز داشت: 19 اردیبهشت ماه سال آینده نیز اختتامیه نخستین جشنواره تبلیغ مطهر برگزار خواهد شد./934/پ203/س
ارسال نظرات