۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۹۳۰۱
امام جمعه خرم آباد تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از نیروهای لایق، پرتوان و جوان برای توسعه لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود زیرساخت های مطلوب در استان، گفت: در راه توسعه لرستان باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد و از وجود نیروهای لایق، پرتوان و جوان بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان عصر امروز در همایش رهیافتی نو برای توسعه استان لرستان که با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان و فعالان فرهنگی و اقتصادی برگزار شد، گفت: آنچه که انسان را می تواند به آنچه می خواهد برساند تصمیم، دور اندیشی و توکل بر خداست.

وی با بیان اینکه باید برای سال های آینده برای استان برنامه ریزی کرد، افزود: اگر در این جلسات رشد می بینید ادامه دهید و اگر نیست اجتناب شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه عنوان کرد: توسعه ناظر به کیفیت است و رشد و پیشرفت ناظر به کمیت است.

وی با اشاره به راه های رشد استان لرستان اظهار داشت: اراده قوی، انگیزه خالص، همدلی و اتحاد، اخوت و برادری و به کار گیری همه ظرفیت ها، تلاش کردن مسؤولان و مردم و وارد میدان شدن در این راه باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت های فرهنگی در لرستان مطلوب است، عنوان داشت: باید در کنار توسعه دانش بنیان باید به توسعه فرهنگی اهتمام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت استفاده از نیروهای لایق، پرتوان و جوان در استان تأکید کرد و گفت: این مهم در راه توسعه استان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه آینده لرستان افق روشنی را خواهد داشت، اظهار داشت: با سرمایه گذار سرمایه بر از استان به شدت مخالف هستم./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات