۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۵۴۶۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیچ فرد عاقلی به دشمن اعتماد نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز آن‌هایی که بسیار شعار می‌دهند و دنبال دشمنان هستند به دلیل پول و منافع خود این شعارها را می‌دهند وگرنه هیچ فرد عاقلی به دشمن اعتماد نمی‌کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از رؤسای کلانتری‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: نماز خواندن و روزه گرفتن از جمله ظواهر دینی است که خوب می باشد اما تعیین کننده نیست.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی اینکه واقعیت‌های امر در درون و بیرون خود را بفهمیم، گفت: بسیاری در گذشته برای امام علی(ع) شعار می‌دادند اما برای معاویه کار می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر کسی که از شیاطین، معاویه، ترامپ و انگلیس پیروی کند، امام آن نیز همان‌ شیاطین هستند گر چه برای علی(ع) جشن بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ملاک دوست داشتن خداوند متعال، تبعیت از فرستاده خدا است چرا که نمی‌توان خدا را دوست داشت ولی از دشمنان خدا پیروی کرد و اگر از پیامبراکرم(ص) تبعیت کنیم این ادعای دوست داشتن خداوند درست است.

وی ادامه داد: دشمنان در زمان علی(ع) با امام جنگیدند چرا که ادعای دوست داشتن با خدا می‌کردند اما در عمل، هدف آن‌ها پول یا انگیزه‌های غیر الهی بود و کسانی که پول جلوی چشمانشان را بگیرد نیز نمی‌توانند کنار علی(ع) باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان پولدار با انسان خدادار متفاوت است گر چه خدا داشتن با پول منافاتی ندارد اما اگر انسان‌هایی که توقع غارت کردن مال دیگران را دارند به دلیل اینکه فلان شخص مهمی است، این منافات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز آن‌هایی که بسیار شعار می‌دهند و دنبال ترامپ و حرف‌های صهیونیست‌ها هستند به دلیل پول و منافع خود این شعارها را می‌دهند وگرنه هیچ فرد عاقلی به دشمن اعتماد نمی‌کند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات