۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۸۴۱۹۹
سرلشکر جعفری خطاب به رییس جمهور آمریکا:

آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن| هنوز ناله‌های نیروهای آمریکا در طبس شنیدنی است

سرلشکر جعفری خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن؛ زیرا هنوز ناله‌های پر از وحشت نیروهای آمریکایی در طبس و ناله های از روی ترس ملوانان و دوستان انگلیسی شما در دریای خلیج فارس شنیدنی است.
سردار جعفری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز در راهپیمایی 13 آبان که در مقابل لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: حوادث مهمی در طول تاریخ انقلاب اسلامی رخ‌داده است.

وی افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی پر است از نصرت‌ها و وقایع شگفت‌انگیزی که با اندک ژرف‌نگری می‌توانیم دست‌ قدرت الهی را در غلبه بر مشکلات در طول این چهار دهه شاهد باشیم و به آن پیروزی‌ها افتخار کنیم.

سرلشکر جعفری به وقایع تاریخی رخ داده در 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: همه آن وقایع بیانگر قداست و اهمیت این روز و به قول رهبر معظم انقلاب بیانگر چالش عمیق و مستمر ملت ایران با آمریکای جنایت‌کار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه سال 43، گفت: در سال 43 برای مخفی نگاه‌داشتن و خاموش کردن ندای حق‌طلبی حضرت امام، شاه ملعون با دستور مستشاران و دیپلمات‌های آمریکایی مستقر در همین لانه جاسوسی دستور تبعید امام به ترکیه را صادر کرد و درست 15 سال بعد در همین روز جهان شاهد خفت و خواری آمریکایی‌ها و جبران آن حرکت سرکوب گرانه‌ای که می‌خواستند ندای حق طلبانه امام را خاموش کنند شاهد بودند.

وی درباره کشتار دانش آموزان در 13 آبان سال 57، بیان داشت: در سال 57 رژیم از اتحاد دانش آموزان و دانشجویان به وحشت افتاد و دستور شلیک تیر به‌سوی آنان را صادر کرد و بسیاری از دانش آموزان را در این واقعه به شهادت رساند؛ خون آنان پیروزی انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

سرلشکر جعفری با اشاره به 13 آبان سال 58، گفت: در فضای آن روز دولت لیبرال و موقتی که روی کار بود با ارتباط‌های پشت‌صحنه‌ای که آمریکایی‌ها با دولت داشتند مشغول توطئه و به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی بودند که دانشجویان پیرو خط امام این مهم را فهمیدند و تحمل چنین حرکت خطرناک و منحرف‌کننده انقلاب را نداشتند برای همین با برگزاری تظاهرات لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و انقلاب اسلامی را استحکام بخشیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره دلیل اهمیت 13 آبان، ابراز کرد: 13 آبان روز فروپاشی و شکست همینه استکبار جهانی در ایران و سراسر جهان است، 13 آبان نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای غارتگر است، 13 آبان روزی است هیمنه پوشالی آمریکا در ایران شکسته شد و کشور ایران از لوث وجود آمریکایی‌ها پاک شد.

وی افزود: اگر در 13 آبان سال 58 بساط آمریکایی‌ها جمع نمی‌شد به‌طورقطع انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود نمی‌رسید و آمریکا این شیطان بزرگ می‌توانست با هدایت مستقیم عناصر داخلی و با حمایت از لیبرال‌ها و دموکرات‌ها در همان دهه اول انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و این امر برای کسانی که امروز به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید موردتوجه قرار گیرد.

سرلشکر جعفری ادامه داد: امروز بعد از گذشت 40 سال از این حرکت ضد استکباری به قول رهبر معظم انقلاب که فرمودند ما شاهد افول آمریکا هستیم به یک واقعیت مورد اجماع صاحب‌نظران معتبر جهان تبدیل‌شده است، بدون تردید اگر این حرکت در سال 58 انجام نمی‌شد ما امروز شاهد استکبارستیزی آزادی خواهان جهان علیه نظام سلطه و آمریکا نبودیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه برخی از مسؤولان به‌ظاهر انقلابی در سال 58 از تسخیر لانه جاسوسی به وحشت افتادند و خواستار آزادی دستگیرشدگان آمریکایی بودند، گفت: تنها اندکی از مسؤولان انقلابی ازجمله رهبر معظم انقلاب با این حرکت انقلابی به‌شدت موافق بودند و با حضور خودشان در روزهای نخست از تسخیر لانه جاسوسی حمایت کردند و ازآنجا بود که عشق و دلدادگی بین جوانان و رهبری شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس این ارتباط عمیق‌تر شد.

وی تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی را بیانگر شکست‌های پی‌درپی آمریکا در منطقه و ایران دانست و گفت: به یاری خداوند و ایستادگی مردم مومن و انقلابی این حربه آخر دشمن یعنی جنگ اقتصادی که همراه با عملیات روانی و گسترده رسانه‌ای آمریکا همراه است نیز با شکست روبرو خواهد شد.

سرلشکر جعفری ابزار تحریمی آمریکا علیه ایران را امری ساقط شده و بی اثر دانست و گفت: امروز صاحب نظران و کارشناسان غربی به این مهم اذعان دارند که قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی علاقه بودن آمریکا به مبارزه نظامی با ایران را بیانگر ترس آنان از نیروی دفاعی و قدرت حزب الله دانست و اظهار داشت: امروز صاحبت نظران آمریکایی می‌گویند نیروی دریایی ایران بارها در خلیج فارس نیروی دریایی آمریکا را تحقیر کرده است همچنین می‌گویند ایران در عراق 3 بر صفر آمریکا را شکست داده چرا که سه موقعیت دولت عراق امروز در اردوگاه دولت ایران قرار دارد.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکایی در واقعه طبس، گفت: همه دنیا دیدند که آمریکایی‌ها در این حمله چگونه با عنایت الهی خدا شکست خوردند، همچنین در جنگ 8 ساله نیز با شکست سنگینی روبرو شدند. آمریکا قصد داشت برنامه از نیل تا فرات را در خاورمیانه اجرایی کند که این مهم نیز با شکست روبرو شد و امروز این شکست‌ها خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است. همچنین شکست سیاسی و نظامی آنان در سوریه، عراق و یمن نیز بر همگان آشکار است.

سرلشکر جعفری ادامه داد: آمریکا در همه برنامه‌هایی که برای ناامن ساختن ایران انجام داد با شکست روبرو شد و اوج این توطئه‌ها که در سال 78، فتنه 88 و دی ماه سال قبل و تابستان امسال بود همه به شکست ختم شد و خودشان هم به این شکست‌ها اقرار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تاریخ انقلاب اسلامی تاریخ شکست‌های سلسله وار آمریکا در برابر عزم ملی ایران، ایرانی و جبهه مقاومت اسلامی است، آمریکا و متحدین منطقه‌ای آنان انواع نبردهای دفاعی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی را علیه ملت ایران آزمودند و شکست خوردند و امروز تنها امیدشان جنگ اقتصادی و جنگ روانی گسترده علیه ایران است و این امر نیز با مقاومت آگاهانه مردم و مسؤولان شکست خواهد خورد.

وی با استناد به کلام رهبری که فرمودند آمریکا در حال افول است، گفت: شکست‌های پی در پی آمریکا گویای آن است که راهبرد مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه تنها راه مقابله با دشمنان است.

سرلشکر جعفری در پایان خطاب به رییس جمهور عجیب و غریب آمریکا، خاطرنشان کرد: آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن؛ زیرا هنوز ناله‌های پر از وحشت نیروهای آمریکایی در طبس شنیدنی است و ناله های از روی ترس ملوانان و دوستان انگلیسی شما در دریای خلیج فارس شنیدنی است؛ خود می‌دانی روزانه چه تعداد از کهنه سربازان آمریکایی از شدت افسردگی و وحشتی که از جبهه‌های جنگ دارند دست به خودکشی می‌زنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات