۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۸۳۴۶۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه:

۲۲۰ مبلغ به مناطق محروم اعزام می‌شوند

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: امسال به مناسب اربعین حسینی ۲۲۰ مبلغ به مناطق محروم و روستاهای شهرستان اعزام می‌شوند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام احمد علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اینکه امسال به مناسب اربعین ۲۲۰ مبلغ به مناطق محروم و روستاهای شهرستان اعزام می‌شوند، اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ نفر مبلغه هستند و تعداد مبلغان طرح هجرت در ارومیه ۲۰ نفر و روحانیان مستقر نیز ۴۰ نفر هستند.

وی با بیان این‌که محور عزاداری‌هیأت‌های مذهبی ارومیه در روز اربعین خواهد بود، افزود: طبق روال سال‌های گذشته مراسم عزاداری اربعین در ارومیه با عبور دسته‌جات زنجیرزنی از مقابل جایگاه مستقر، در میدان ولایت‌فقیه به سمت خیابان امام برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در ارتباط با جایگاه مراسم پیاده‌روی اربعین عنوان کرد: این پیاده‌روی حماسه ای عظیم است که هر ساله با حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) به نمایش گذاشته می‌شود و اوج وحدت و اتحاد مسلمانان در این همایش دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت در مراسم اربعین به قصد زیارت قبر مطهر امام حسین(ع) سفارش امام باقر و امام صادق(ع) و بزرگان جهان اسلام بوده و ثواب بسیاری دارد./۹۳۵/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات