۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۸۲۵۰۴
رییس تبلیغات اسلامی اسفراین:

۱۵۰ مداح اسفراینی در سامانه طوبی ساماندهی شدند

رییس تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: ۱۵۰ نفر از مداحان و ذاکران اهل بیت این شهرستان در سامانه طوبی ثبت‌نام و ساماندهی شدند.
حجت الاسلام هادی پروین

حجت‌الاسلام هادی پروین، رییس تبلیغات اسلامی اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از ساماندهی مداحان و ذاکران اهل بیت این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون بیش از 150 مداح اسفراین در سامانه طوبی ثبت‌نام شدند.

وی با تشریح آیین‌نامه و نحوه ثبت‌نام مداحان در سامانه طوبی و با تأکید بر لزوم ساماندهی مداحان و شعرای مذهبی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مداحان در این طرح موجب ساماندهی امور مربوط به مداحان شده و همفکری بیشتر مداحان و شعرا را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام پروین افزود: پس از ثبت‌نام و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی، به‌صورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور، برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر خواهد شد.

حجت‌الاسلام هادی پروین گفت: کلاس‌های آموزشی و تربیتی در مسجد هدف طرح کرامت اجتماعی در اسفراین برگزار شد.

وی در ادامه از برگزاری رده‌های آموزشی و تربیتی در مسجد هدف طرح کرامت اجتماعی در اسفراین خبر داد و گفت: طرح کرامت اجتماعی در مناطق و محلات محروم شهر با اعزام روحانی مبلغ برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام پروین خاطرنشان کرد: با حضور امام جماعت در این مساجد نماز جماعت به‌صورت مستمر با حضور جوانان و نوجوان اقامه می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: از مهم‌ترین اهداف این طرح جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و برگزاری جلسات آموزشی و تربیتی است./9314//۳۰۳/خ

ارسال نظرات