۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۷۹۵۴۱
آیت الله کعبی:

حمله تروریستی اهواز با مشت آهنین پاسخ داده می شود

آیت الله کعبی گفت: حمله جنایتکارانه تروریست ها در اهواز سبب می شود که با مشت آهنین و ضربه کوبنده پس مانده ها و تفاله های باقی مانده تروریست ها هدف قرار بگیرند.
آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بيان اينكه حادثه تروریستی اهواز پس از شکست های سنگین جبهه استکبار و مزدوران آل سعود از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه صورت گرفت، اظهار داشت: چنین حمله بزدلانه و جنایتکارانه ای خدشه ای به عظمت و اقتدار نیروهای امنیتی و مسلح وارد نمی کند و نیروهای تکفیری و داعشی و مزدوران سعودی در گذشته ضربه های سهمگینی از نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان خوردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: حمله جنایتکارانه تروریست ها سبب می شود که با مشت آهنین و ضربه کوبنده پس مانده ها و تفاله های باقی مانده تروریست ها هدف قرار گرفته و ریشه اموی شان خشکانده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم بصیر، انقلابی و حزب اللهی خوزستان با همه قومیت ها به ویژه عشایر، شیوخ و وجهاء به همراه عزاداران حسینی در تشییع جنازه باشکوه شهدای حادثه تروریستی شرکت و چنین اقدام بزدلانه و وحشیانه دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم می کنند.

آیت الله کعبی ادامه داد: ملت ما آگاهتر و بصیرتر و یکپارچه تر در برابر استکبار و مزدوران آل سعود و حامیان تروریست ها ایستادگی می کند.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای تروریست ها شبانه روز به تهدید مردم متدین و انقلابی و مسؤولان دلسوز و انقلابی استان می پردازند البته مردم و نیروهای انقلابی ما باکی از شهادت ندارند و در عین حال با شهادت شجره طیبه انقلاب ریشه دارتر و پرثمرتر می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: انتظار تشییع باشکوه و میلیونی را برای شهدای حادثه تروریستی داریم و حضور مستحکم اهوازی ها به ویژه عشایر و قبایل و مناطق عرب نشین که حماسه عاشورایی آفریدند را برای اظهار انزجار و برائت از امویان زمان و مقابله با دشمنان ایران و انقلاب اسلامی خواهان هستیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات