۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۷۳۹۶۵

مسؤولان با پاسخگویی مانع فاصله بین خود و مردم شوند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت پاسخگویی مدیران گفت: مدیران باید با پاسخگویی مانع فاصله بین خود و مردم شوند و مانع سوءاستفاده دشمنان شوند.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با بیان اینکه نباید بین مردم و مسئولان فاصله‌ای باشد اظهار داشت: مدیران باید با پاسخگویی تلاش کنند مردم را از امور مربوط به آنان اگاه کنند و از این طریق بین خود و آنان اعتماد ایجاد کنند .

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب به دنبال تخریب آن بودند اضافه کرد: امروز نیز دشمن سعی دارد با ناکارآمد نشان دادن نظام در مردم ایجاد نارضایتی کند و از این فضا به نفع خود استفاده ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید مردم از امور کشور خود آگاه باشند خاطرنشان کرد: مسئولان باید تلاش کنند اقدامات دولت و نظام را برای مردم تشریح کنند و از این طریق به کاهش فاصله بین مردم و نظام کمک کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به ضرورت تعامل مناسب بین مردم و مسئولان گفت: اگر مردم از امور کشور آگاهی داشته و بدانند که مسئولان برای رفع مشکلات جامعه تلاش می کنند قطعا آنان را یاری خواهند کرد.

برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی امری ضروری است

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه مهم فرهنگ گفت: برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی امری ضروری است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه باید از تعالیم قرانی و آیات و روایات برای امور فرهنگی و تعلیم و تربیت بهره گیریم تصریح کرد : متولیان فرهنگی باید تلاش کنند امور فرهنگی را با برنامه‌ریزی پیش ببرند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات