۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۳۵۹
مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان:

حوزویان نباید از فضای مجازی غافل شوند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: از وظایف اصلی حوزویان استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغی برای نشر معارف اسلامی است که امروز فضای مجازی تبدیل به جولانگاه دشمنان دین و نظام اسلامی شده است.
فضای مجازی

حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: رسالت حوزه تبلیغ و نشر معارف الهی است.

وی افزود: حوزویان وظیفه سنگینی بر عهده دارند زیرا که متولیان تبلیغ و نشر احکام دینی هستند و از این رو بسیار باید مراقب رفتار و منش خود باشند.

حجت الاسلام فریادی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انبیا درصدد هدایت مردم برآمده و وظیفه همگی آنها تبلیغ معارف الهی بوده است.

وی ادامه داد: حوزویان باید با زبان روز و استفاده از امکانات تبلیغی دین را بین نسل جوان ترویج داده و حلاوت تقوا و ایمان را برای آنها تشریح دهند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه دشمن در کمین نشسته، قصد ایجاد جدایی بین نسل جوان و دین را دارد، گفت: دشمنان ما بخوبی دریافته اند که تا زمانی که مردم دین و معارف اسلامی را دارند هرگز شکست نخواهند خورد و از این جهت صقد ایجاد شکاف بین مردم و دین را دارند.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: از وظایف اصلی حوزویان استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغی برای نشر معارف اسلامی است که امروز فضای مجازی تبدیل به جولانگاه دشمنان دین و نظام اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: نباید از این فضا که ظرفیت عظیمی امروز در جامعه را در بر دارد غافل شد و باید با تمام قوا ورود کرده و نقشه شوم آنها را خنثی کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره به طلاب و حوزویان تاکید کرده اند که فضای مجازی را غافل نشوند و اجازه پیشروی به دشمن جهت ایجاد شبهه و تفرقه را بگیرند.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم احکام الهی را نشر دهیم و این جز وظایف همه حوزویان است و نباید کسی از طلاب این مساله را فراموش کند./۸۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات