۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۷۲۳۴۸

انتقاد حاجی دلیگانی از عدم شفاف سازی فعالیت مسؤولان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به برخی خرج‌کردها در خانه ملت، گفت: ما نمایندگان ملت باید در امر شفاف‌سازی از خودمان شروع کنیم و می‌شود در مرحله نخست تمام سفرهای غیرضروری خارجی را لغو کنیم.
حاجی دلیگانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه سوم مردادماه سال ۹۷ در صحن علنی پارلمان و در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه یکسال از موضوع سامانه شفاف‌سازی حقوق مسؤولان گذشته است، هنوز این موضوع در دستور کار قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: از قوه قضائیه و رییس دستگاه قضا انتظار می‌رود به گونه‌ای عمل کنند که دیگر شاهد وقوع فساد و فرار مفسدینی همچون خاوری نباشیم.

حاجی دلیگانی با اشاره به برخی خرج‌کردها در خانه ملت، بیان داشت: ما نمایندگان ملت باید در امر شفاف‌سازی از خودمان شروع کنیم و می‌شود در مرحله نخست تمام سفرهای غیرضروری خارجی را لغو کنیم. 

وی اضافه کرد: ایرادی ندارد تعطیلات تابستانی آتی مجلس را نیز لغو کرد و روزهای دوشنبه در کمیسیون‌ها به مباحث تخصصی پرداخت، ضمن اینکه حتی می‌توان در بخش نهارخوری مجلس تنها از یک غذا برای پذیرایی از وکلای ملت استفاده کرد./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات