۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۷۱۸۳۸

برگزاری دوره تابستانه نیمه تخصصی معادشناسی در مدرسه آیت ­الله ­قاضی ­دزفول

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، از برگزاری دوره نیمه تخصصی معادشناسی با رویکرد تربیت مربی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه دوره نیمه تخصصی معادشناسی در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این دوره که با رویکرد تربیت مربی در حال برگزاری است، طلاب پایه 4 به بالای مدرسه آیت الله قاضی و سایر مدارس شهرستان و حومه شرکت کردند.

معاون­ پژوهش­ مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول با بیان اینکه در دوره مذکور بیش از 15 طلبه در دو کلاس و دو بازه زمانی مختلف شرکت کردند، عنوان داشت: مطالب ارائه شده در قالب تفکر محوری و یا پژوهش محوری است و استاد مربوطه با همفکری طلاب، مبنای معادشناسی را مورد بررسی قرار می دهد.

این مقام مسؤول با بيان اينكه گواهی پایان دوره نیز صادر خواهد شد، بیان داشت: تلاش داریم تا با برگزاری چنین دوره هایی بتوانیم اساتید و مربیانی را در سطح مساجد و طرح حلقات صالحین داشته باشیم.

حجت الاسلام خسروی فر در رابطه با جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: 195 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال و ثبت شده است که از این تعداد بیش از 50 مقاله برای دوره تفصیلی ارسال شدند.

وی در پایان گفت: چاپ شماره دو نشریه علمی ترویجی افق پژوهش و راه اندازی کانون های علمی ادبیات عرب، فقه و اصول و کلام و عقائد را دیگر فعالیت های معاونت پژوهش برشمرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات