۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۵۶۲۷
معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان:

دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور است

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور هستند، گفت: تهاجم فرهنگی یکی از نقشه هایی بوده که دشمنان می خواهند با این کار جوانان کشور را از اسلامی بودن دور کنند.
مسلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان سیاوش مسلمی معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان امروز صبح در مدرسه فاطمیه کرمان، گفت: فرهنگ جامعه زمانی اسلامی می شود که مردم مطالعات خودشان را نسبت به اسلام بالا ببرند.

وی افزود: تقویت کردن دستاورد های اسلامی یکی از مهم ترین کارهای فرهنگیان جامعه است که بتوانند افکار جامعه را به سمت اسلامی بودن ببرند.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی در کشور هستند، خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی یکی از نقشه هایی بوده که دشمنان می خواهند با این کار جوانان کشور را از اسلامی بودن دور کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران بر روی ذهن جوانان کشور برنامه ریزی خاصی را کرده اند و می خواهند با ابزاری همچون ماهواره و شبکه های مجازی جوانان را از اسلام دور کنند و کشور را از درون از بین ببرند.

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان با توجه به این که روحانیان وظیفه سنگینی را در امر تبلیغ دارند، خاطرنشان کرد: تبلیغ وظیفه اصلی روحانیان بوده که با استفاده از ابزار منبر، مردم را با نقشه های شوم دشمن آگاه کنند.

مسلمی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در کارفرهنگی، بیان داشت: رهبر انقلاب دائم به کسانی که اهل کار فرهنگی بوده بیان می کنند که کار فرهنگی انجام دهید تا دشمن را از کشور خارج کنید.

وی در پایان گفت: کسانی که در جامعه کار فرهنگی انجام می دهند، سعی کنند در کار خود مباحث دشمن شناسی را به مردم بیان کنند تا یک مسلمان، دشمن واقعی خود را بشناسد./9707/پ204/ب1

ارسال نظرات