۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۵۲۰۳۰
انتقاد رییس کمیسیون فرهنگی مجلس از دولت؛

نباید بودجه مؤسسات دینی با استناد نادرست برخی به سخنان مراجع حذف شود

جعفرپور با انتقاد از کم توجهی دولت به بودجه بخش‌های فرهنگی و دینی گفت: شاهد هستیم که با استناد نادرست برخی به سخنان مراجع عظام تقلید بودجه مؤسسات دینی حذف می‌شود.
جمشید جعفرپور

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه سوم بهمن ماه سال ۹۶ در صحن علنی پارلمان پس از استماع گزارش ۸ ماه بودجه از سوی محمدباقر نوبخت، گفت: هرگز نمی‌توان آسیب‌های مهم اجتماعی را با نگاه صرف به مقولات اقتصادی از بین برد.

وی ادامه داد: اگر تنها تقویت امر اقتصاد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کرد، امروز نباید در اقشار مرفه آسیب اجتماعی وجود می داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هشدار به توسعه آسیب‌های اجتماعی در آینده به دلیل نپرداختن به مشکلات فرهنگی، عنوان داشت: متاسفانه شاهد هستیم که دولت و در کنار آن مجلس به بودجه فرهنگی کم محلی می‌کنند.

جعفرپور تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم گاهی از سوی کمیسیون‌ها بودجه‌ای به مؤسسات فرهنگی و دینی اختصاص داده می‌شود اما با استناد نادرست برخی به سخنان برخی مراجع تقلید، این بودجه حذف می‌شود.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  تنها ۱۳ درصد از درآمدهای وزارت فرهنگ در بودجه 96 محقق شده است./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات