۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۳۳۳۷۴
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

مسابقات فوتبال جام محرم در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز پایان یافت

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام محرم بین طلاب و اساتید این مدرسه به مدت یک هفته, گفت: این دوره از مسابقات فوتبال با اول شدن تیم پایه هفت خاتمه یافت.
 ورزش

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ورزش عاملی مهم در جهت تقویت روحیه طلاب بوده و نشاط علمی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در کنار تحصیل به امر تهذیب و ورزش طلاب توجه ویژه می شود، افزود: این امر در جهت ارتقای اخلاق و تقویت نشاط و شادابی طلاب در مدارس علمیه است تا طلبه با روحیه باز و نشاط بیشتری به تحصیل و تبلیغ مشغول شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال و کلاس های ورزشی برای طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز بیان داشت: مسابقات فوتبال جام محرم این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به شرکت طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در این دوره از مسابقات ورزشی ادامه داد: مسابقات فوتبال بین طلاب و اساتید مدرسه علمیه برادران برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام محرم بیان داشت: این دوره از مسابقات به مدت یک هفته و در پایان تیم پایه هفتم اول و برنده این دوره از مسابقات و تیم پایه هشتم دوم شدند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: جلسه هفتگی اخلاق نیز روزهای چهارشنبه هر هفته پس از دعای زیارت جامعه کبیره در جمع طلاب این مدرسه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های اخلاق مهم ترین عامل و بهترین فرصت در جهت بهره مندی از توانایی اساتید اخلاق و ارتقای اخلاق طلبگی در مدارس علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه اخلاق لازمه و اساس تبلیغ است، عنوان داشت: یک طلبه برای موفقیت در عرصه تحصیل و تبلیغ باید آراسته به اخلاق طلبگی باشد و بایسته های اخلاق طلبگی را فراگیرد./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات