۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۳۲۸۱۸
مدیر مدرسه آقا ضیاء الدین اراک:

سپاه، بازوان قوی ولایت فقیه و خدمت رسان مردم است

مدیر مدرسه آقا ضیاء الدین(ره) اراک با بیان اینکه سپاه، بازوان قوی ولایت فقیه و خدمت رسان مردم و انقلاب است، گفت: سپاه از دل انقلاب اسلامی ایران برخاسته است و پاسداران فرزندان و دلسوزان انقلاب هستند.
سپاه، بازوان قوی ولایت فقیه و خدمت رسان مردم و انقلاب است

حجت الاسلام محمود وثوقیان مدیر حوزه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، گفت: با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، اظهار داشت: سپاه از دل انقلاب اسلامی ایران برخواسته است و پاسداران فرزندان و دلسوزان انقلاب هستند.

مدیر حوزه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک افزود: سپاه، بازوان قوی ولایت فقیه و خدمت رسان مردم و انقلاب است.

حجت الاسلام وثوقیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، با گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جانب امام زمان(عج) در مقابل دشمنان و بدخواهان بیمه شده و ملت با امنیت بیشتری راه امام و شهدا را دنبال می کنند.

دلایل کینه توزی های آمریکا علیه ایران

مدیر حوزه علمیه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک به بیان دلایل کینه توزی های آمریکا علیه ایران پرداخت و تشریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، آمریکایی ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برنتابیدند و تلاش کردند با روش های گوناگون به کشور آسیب برسانند.

حجت الاسلام وثوقیان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.

وی افزود: از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون، رؤسای جمهور آمریکا با ایران در حال مقابله بوده اند.

مدیر حوزه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک با اشاره به این نکته که آمریکا با اقدامات اخیر خود قصد دارد، استکبار خود را به جهان نمایان کند و همیشه غالب و پیروز باشد، بیان کرد: ترامپ شرور تری نرییس جمهور آمریکا است که قصد دارد با اقدامات خود بر جهان و ایران سلطه داشته باشد.

وظیفه جامعه اسلامی را تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام وثوقیان وظیفه جامعه اسلامی را تبعیت از ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: وظیفه جامعه اسلامی پیروی از رهبر معظم انقلاب، گوش سپاری به سخنان، پیام ها و رهنمودهای ایشان و اجرا کردن آنها در عرصه عمل می باشد.

مدیر حوزه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک درس مهم برجام را قابل اعتماد نبودن آمریکا اعلام کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، نباید به سیاست هایآمریکا اعتماد کند.

حجت الاسلام وثوقیان دلیل مذاکره آمریکا با ایران را کاهش تنش های موجود دانست و ادامه داد: آمریکا شیطانی است که شیطنت هایش را از گذشته انجام داده و سیاست های قبلی خود را ادامه خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه آقا ضیاء الدین(ره) اراک با بیان این نکته که آمریکا قصد دارد مقاومت ایران را بشکند، گفت: آمریکا قصد دارد با شکستن مقاومت جمهوری اسلامی، ایران را به پای میز مذاکره مجدد بکشاند.

حجت الاسلام وثوقیان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند، بیان کرد: زحمات امام زمان، شهدا و مردم برای محقق شدن انقلاب اسلامی هرگز فراموش نمی شود و با زنده نگه داشتن آرمان های امام خمینی(ره)، گوش سپاری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اتحاد جامعه اسلامیمی توان بر دشمنان اسلام و ایران فائق آمد./842/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات