۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۲۹۹۰۱
فعال حقوق بشر بحرین:

هدف سفیر آمریکا از حضور در هیأت عزاداری سرپوش بر جنایت‌های آل‌خلیفه بود

یکی از فعالان حقوق بشر بحرین بیان داشت که حضور سفیر آمریکا در هیأت عزاداری با هدف سرپوش بر جنایت های آل خلیفه صورت گرفت.
باقر درویش فعال حقوق بشر بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، باقر درویش از فعالان حقوق بشر بحرین درباره حضور سفیر آمریکا در یکی از هیأت های عزاداری در شب عاشورا تصریح کرد که این مساله جزئی از سیاست سرپوش گذاشتن بر سرکوب ملت بحرین از سوی نظام آل خلیفه به شمار می آید.

وی در پاسخ به ادعای سوسن الشاعر از روزنامه نگاران حامی نظام مبنی بر حمایت دولت بحرین از هیأت های عزاداری و شعائر عاشورایی اظهار داشت: آل خلیفه برگزاری نماز جمعه را ممنوع کرده، به بازداشت خطیبان و مداحان و مسؤولان هیأت های عزاداری پرداخته و به نمادهایی عاشورایی تجاوز می کند.

باقر درویش ادامه داد: تجاوز علیه مراسم های عزاداری امسال افزایش یافته و ظلم و ستم طایفه ای در این کشور نمایان بود. هر اندازه که ملت به سوی فرهنگ و تمدن گام بردارد شاهد پسرفت دولت هستیم.

وی سوسن الشاعر را به دوری از کینه توزی و گسترش فتنه فراخواند و تأکید کرد: سوسن الشاعر بهتر است به دروغ پراکنی و کینه توزی پایان دهد چرا که همه تحولات نشان دهنده واقعیت متمدنانه ملت ستمدیده در برابر دولت پسرفته و عقب افتاده است./980/ب903/د

ارسال نظرات