۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۱۴۳۲۱
روحانیان اهل تسنن لبنان:

سید حسن نصرالله در اوج حکمت و درایت است

جمعی از روحانیان اهل تسنن لبنان از دبیرکل حزب الله به عنوان فردی با حکمت و درایت و دارای روحیه ای ملی یاد کردند.
سید حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از روحانیان اهل تسنن لبنان در پیام های جداگانه از سخنان چهارشنبه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله تقدیر و تشکر کردند.

نصرالله بهترین الگو برای سیاستمداران است

شیخ احمد القطان رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان اظهار داشت که این سخنان کاملا جامع بود و از سوء استفاده سیاسی و مذهبی جلوگیری کرد.

وی افزود: امیدواریم همه لبنانی ها به ویژه رهبران سیاسی کشور، ملی گرایی صادقانه گفتار و عمل را از سید حسن نصرالله فراگیرند و سخنان آنان تنها در حد شعار و ادعا باقی نماند.

رییس جمعیت قولنا و العمل تأکید کرد که سیاستمداران همچنین عشق به وطن و جانفشانی و تقدیم گرانبهاترین دارایی در راه لبنان و لبنانی ها را از دبیرکل حزب الله فراگیرند.

وی پیروزی های بدست آمده در نبرد با تروریست های تکفیری را به شهروندان عرسال تبریک گفت و ادامه داد که این موفقیت با ایستادگی افراد شریف و مخلص و قرار گرفتن آنان در کنار ارتش و مقاومت علیه فاسدان و تخریبکاران محقق شد.

دبیرکل حزب الله چهره نورانی و انسانی مقاومت را به نمایش گذاشت

شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت درباره سخنان سید حسن نصرالله خاطرنشان ساخت که این سخنان یک مدرسه صداقت و وفاداری و تواضع در دوران پیروزی ها به شمار می آید.

وی تأکید کرد که این سخنان، چهره نورانی و رحمانی و انسانی و سرشار از جانفشانی و فداکاری را از مقاومت به نمایش گذاشت.

این روحانی اهل تسنن با تأکید بر لزوم جشن همه لبنانی ها در کنار ارتش و مقاومت به دلیل این پیروزی بیان داشت که این پیروزی متعلق به همه لبنانی هاست چرا که بر تروریسم فائق آمده ایم.

وی از ملت لبنان خواست دوران گذشته را پشت سر گذاشته و در راستای ساخت وطن و حمایت از ارتش و مقاومت مشارکت کنند.

تفاوت میان سید حسن نصرالله و مسؤولان سیاسی آشکار است

شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدا گفت: تفاوت میان سید حسن نصرالله و سایر مسؤولان سیاسی لبنان کاملا آشکار است و وی نشان داد کاملا به مسائل ریز و درشت کشور آگاه است و تحولات را به خوبی رصد می کند.

وی افزود: نصرالله تأکید کرد که مقاومت نسبت به شهروندان منطقه عرسال به شدت دغدغه دارد و این مساله را ما هم بارها اعلام کرده بودیم.

شیخ العیلانی با اشاره به سخنان نصرالله مبنی بر اینکه به شدت نسبت به بروز اشتباه در عملیات نظامی در اردوگاه های آوارگان در عرسال برحذر بودیم، اظهار داشت: این مساله نشان می دهد که نصرالله از کمین کسانی که می خواستند از آب گل آلود ماهی گرفته و فتنه مذهبی بین شیعه و سنی راه بیندازند کاملا آگاه بود و با حکمت بالا توانست فرصت را از این افراد بگیرد.

این روحانی اهل تسنن در بخش پایانی پیام خود، پیروزی مقاومت اسلامی بر گروه های تروریستی در عرسال را به سید حسن نصرالله تبریک گفت./980/ب901/د

ارسال نظرات