۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۱۳۳۶۱
مسؤول بسیج رسانه استان قم تأکید کرد؛

هر پایگاه بسیج نیازمند «گروه رسانه‌ای»

نشست کارگاهی سواد رسانه ای با محوریت «ضرورت فعالیت رسانه ای» با حضور فعالان رسانه ای در قم برگزار شد.
سواد رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست کارگاهی سواد رسانه ای با محوریت «ضرورت فعالیت رسانه ای» با حضور محمد حسین فرج نژاد پژوهشگر و نویسنده عرصه رسانه، عبدالمجید تناور مسؤول بسیج رسانه استان قم، مسؤولان بخش رسانه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم و همچنین دانشجویان و طلاب فعال در عرصه رسانه صبح امروز در مجتمع آموزشی و فرهنگی فاطمه الزهرا(س) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، عبدالمجید تناور در ابتدای این نشست گفت: بسیج رسانه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در امسال کانونی را تأسیس کرد که از تمامی آموزش های رسانه ای پشتیبانی کند .

مسؤول بسیج رسانه استان قم با اشاره به اینکه اولویت ثبت نام در کانون تخصصی شهید اندرزگو با بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج  امام رضا(ع) است، اظهار داشت: البته ناگفته نماند که این فعالیت ها محدود به بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) نخواهد بود و از ظرفیت همه در این زمینه استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما این است که هر پایگاه بسیجی در کنار خود یک تیم رسانه برای ورود به عرصه جنگ نرم داشته باشد.

تناور ضرورت آموزش فعالیت های رسانه ای را اینگونه توصیف کرد: اگر علاقه مندان به فعالیت های عرصه رسانه را بدون آموزش دادن وارد کار کنیم به یقین آسیب های بیشماری وارد خواهد شد و ضررش کم تر از منفعتش است.

کانون تخصصی شهید اندرزگو افتتاح شد

حجت الاسلام افشاری در ادامه از افتتاح کانون تخصصی شهید اندرزگو خبر داد و گفت: ما در کانونی که راه اندازی شده است به دنبال دو محور اصلی یادگیری تخصص برای فعالیت رسانه ای و آموزش های محتوایی هستیم.

فعال رسانه ای حوزه علمیه قم ادامه داد: کانونی که راه افتاده برای نیل به مقصودهای یادشده بوده و کلاس هایی که تشکیل می شود با محوریت سواد رسانه ای برای تربیت و آموزش جوانان برای فعالیت در عرصه رسانه خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حداقل ظرفیت کانون تخصصی شهید اندرزگو هزار و 500 نفر است، افزود: مشابه این کانون در استان قم وجود ندارد؛ حال که زمینه مساعد برای کار کردن آماده شده ضروری است تا دوستان تمام همت خود را به کارگیرند تا اعمال این کانون مؤثرتر و کاربردی تر واقع شود./841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات