۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۱۳۰۰۴
امام جمعه موقت خرم آباد:

بصیرت بخشی لازمه حفظ امنیت و آرامش در خانواده و جامعه است

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی به جامعهٰ گفت: بصیرت بخشی لازمه حفظ امنیت و آرامش در خانواده و جامعه است.
امام جمعه موقت خرم آباد

حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی بیان داشت: راه مقابله با ین آسیبها گسترش فعالیتهای تبلیغی است.

وی با بیان اینکه در راستای انجام فعالیتهای تبلیغی اثرگذار باید در جهت بصیرت بخشی به جامعه نقش آفرین شد، افزود: با بصیرت افزایی باید جلوی هجمه های فرهنگی گرفته شود.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه آسیبهای اجتماعی خانواده ها را مورد هدف قرار داده است، عنوان کرد: خانواده ها با هوشیاری در این زمینه باید جلوی آسیبها را بگیرند.

وی با اشاره به نقش والدین در تربیت دینی فرزندان عنوان کرد: تربیت نسلی مؤمن و انقلابی خنثی کننده هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام متقی نیا بروز و ورود آسیبهای اجتماعی به خانواده ها را سبب از بین رفتن آرامش و امنیت روحی خانواده و جامعه دانست.

وی بیان کرد: برای حفظ امنیت، آرامش، اخلاق و معنویت در خانواده و جامعه باید با بصیرت بخشی هجمه های فرهنگی را خنثی کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت هوشیاری خانواده ها در امر تعلیم و تربیت فرزندان اظهار داشت: غفلت از این امر موجب بروز هجمه ها به صورت ناخودآگاه و رواج آسیبها خواهد شد.

وی بیان کرد: در سایه نهادینه سازی آموزه های دینی و رواج ارزشها می توان جامعه را به سمت ارزشها هدایت و جلوی رواج هجمه های فرهنگی را گرفت./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات