۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۰۷۷۸۳
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

فعالیت ۸۰۰ مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به فعالیت ۸۰۰ مبلغ در طول سال در شهرستان بروجرد، گفت: این تعداد مبلغ خواهر و بردار به صورت مستمر در سراسر شهرستان فعالیت دارند.
تبلیغ

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود هجمه ها و آسیبهای اجتماعی در جامعه بیان داشت: تبلیغ مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه تبلیغی اثرگذار است که با محوریت تبیین فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی باشد، افزود: مهم ترین رسالت یک مبلغ ترویج این مهم است.

رییس تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: روشنگری در جامعه و بصیرت بخشی به ویژه بین نسل جوان نتیجه تبلیغ مؤثر و به موقع است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 800 مبلغ در طول سال در شهرستان بروجرد عنوان داشت: این تعداد مبلغ خواهر و بردار به صورت مستمر در سراسر شهرستان فعالیت دارند.

حجت الاسلام جعفرپور در ادامه افزود: افزون بر حضور و فعالیت مبلغان مستقر، 300 مبلغ نیز در طول ماه مبارک رمضان در مناطق شهری و روستایی بروجرد فعالیت داشته اند.

وی اظهار داشت: فعالیت مبلغان و آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه جوانان نسبت به مسائل روز و تحکیم باورهای دینی خنثی ساز هجمه ها و آسیبهای فرهنگی است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به نقش هیأت های مذهبی در کنار مبلغان جهت تقویت فرهنگ دینی جامعه به ویژه بین نسل جوان بیان کرد: در شهر بروجرد بیش از 500 هیأت مذهبی با همکاری و فعالیت 600 مداح اهل بیت(ع) به صورت رسمی فعالیت دارند./302/9459/ب1

ارسال نظرات