۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۰۷۲۳۰

فریاد ضدصهیونیستی روزه‌داران تبریزی در آخرین جمعه ماه رمضان

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم سراسر استان آذربایجان‌شرقی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد ضدصهیونیستی سر دادند.
راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مردم مؤمن، متدین و روزه‌دار استان آذربایجان شرقی امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در مسیرهای هفت‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس و خیابان‌های منتهی به مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم تبریز نیز همچون سال‌های گذشته با فریاد «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» نشان دادند که به معنای واقعی حق مسلمانی را ادا می کنند و امروز در تجمعی باشکوه در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی فریاد زدند؛ «مسلمان به پا خیز قدس در انتظار است »، «حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست» و «فلسطین، فلسطین، حمایتت می کنیم».

همچنین اقشار مختلف مردم ابریز اعم از کارمندان، کارگران، مسؤولان نهادهای دولتی و غیردولتی، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب مدارس علمیه تبریز با در دست داشتن پارچه‌نوشته‌هایی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار توقف اشغالگری رژم صهیونیستی در فلسطین شدند. 

امروز اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی آمدند تا یک صدا آرمان فلسطین را فریاد زنند و با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین و نمایش قدرت اسلام تأکید و اعلام کردند که روز قدس انتفاضه جهان اسلام است.  

حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل و فرصتی برای اعلام انزجار جامعه جهانی به ویژه مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با تأکید بر این‌که فریاد امت اسلامی در روز جهانی قدس اعلام اشغالگری صهیونیسم و حامیان ددمنش غربی‌اش است، تصریح کرد: روز قدس فرصتی برای تحکیم وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، اعلام از ظلم و ستم رژیم صهیونیستی و آگاهی بخشی به اذهان تمام آزاداندیشان و حق‌طلبان عالم نسبت به مسأله فلسطین است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان و رسانه های غربی در جهت فراموشی روز جهانی قدس گفت: استکبار با همدستی مزدوران وابسته در منطقه، به دنبال آتش افروزی در کشورهای محور مقاومت و ایجاد تفرقه و نابودی آرمان آزادی قدس شریف است.

گفتنی است، سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز سردار رحیم صفوی مشاور عالی نظامی مقام معظم رهبری بوده است./۲۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات