۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۰۶۴۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان حقوق بشر را ابزاری برای سلطه خود قرار داده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان حقوق بشر را ابزاری برای سلطه خود قرار داده اند، گفت: این چه حقوق بشری است که به راحتی کودکان و زنان مسلمان را می کشند و شهرها را ویران می کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرماندهان، مسؤولان عقیدتی _ سیاسی و کارکنان مرزبانی خراسان جنوبی اظهار داشت: مسأله دفاع یک حق طبیعی است و تمام موجودات زنده عالم از این حق برخوردار هستند.

وی گفت: باید نیروی دفاعی کشور قوی باشد زیرا اگر کشور نیروی دفاعی نداشته باشد و حدود مرزها نگه داشته نشود دشمن به داخل نفوذ می کند و همه چیز را غارت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مرزهای فکری، انسانی، عقدیتی، سیاسی و فرهنگی به مرزهای آبی و خاکی روح و جان می دهد، افزود: هدف دشمنان ورود به مرزهای فکری و انسانی است و می خواهد غیرت را از مردم بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن در روح و جان انسان نفوذ می کند، تصریح کرد: اگر روح و جان انسان ویران شود همه چیز ویران خواهد شد و در گذر تاریخ از این تجربه های سخت داشته ایم.

وی ادامه داد: مسلمانان در اندلس 700 سال قبل حرف اول از نظر علمی، فرهنگی، سیاسی و قدرت می زدند و جامعه آن روز مسلمانان پیشرفته ترین جامعه بود، متاسفانه برای از مسؤولان در اندلس با بیرون مرتبط بودند و به بیگانه باج می دادند و سبب شدند دشمن به خاک اندلس نفوذ کند و از نیروهای خود کشور اندلس سوءاستفاده کردند و برخی از امتیازات فرهنگی و اجتماعی را از مسلمانان گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ در کشور اندلس، جامعه با ایمان و تلاش علمی را به جامعه بی تفاوت و بی ایمان تبدیل کردند و خون بارترین صحنه های تاریخ قتل عام مردم مسلمان کشور اندلس بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمن حدود 700 سال بر کشور اندلس مسلط شد و اذان را تعطیل کردند که این نتیجه نفوذ از مرزها است، اظهار کرد: ورود از مرزهای آبی و خاکی مقدمه ای برای ورود در مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی است.

وی افزود: دشمن در آن زمان تجهیزاتی نداشت اما امروز مکر و حیله و سیاست های فاسد دشمن بیشتر شده است و تلاش می کنند این امکانات را از طریق خود مردم انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان حقوق بشر را ابزاری برای سلطه خود قرار داده اند، گفت: این چه حقوق بشری است که به راحتی کودکان و زنان مسلمان را می کشند و شهرها را ویران می کنند!

حجت الاسلام والمسلمین عبادی شرط یک جامعه زنده را مقتدر بودن آن دانست و تصریح کرد: دشمن زبان عقل و انسانیت را نمی فهمد، آن ها تنها زبان قدرت را به خوبی می فهمند.

وی عنوان کرد: برخی از انسان های کم بصیرت تصور می کنند ترامپ تازه کار در آمریکا می خواهد کارهایی را انجام بدهد و از گزینه های روی میز استفاده کند اما باید بدانیم اگر آمریکا قرار بود کاری انجام بدهد تا بحال انجام داده بود اما نتوانستند اقدامی کنند، آنچه که بتوانید عمل می کنید و آنچه که عمل نکردید یعنی نمی توانید و نخواهید توانست و دلیل آن هم موشک های دو روز گذشته است که مهمان غرب شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه غربی ها به هیچ قانونی پایبند نیستند، گفت: دشمن هیچگاه به عهد خود پایبند نبوده است و تا توانسته اند کشور را تحریم کرده اند، آن ها می خواهند با برجام، موشک ها جمع شود تا هر کاری خواستند انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به مرزبانان، افزود: شما امروز خار چشم دشمنان این نظام و نور چشم امام راحل و مقام معظم رهبری هستید زیرا برای حفظ کشور تلاش می کنید./202/880/ب1

ارسال نظرات