۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۴۹۲۶۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری در بخش تولید داخلی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای عملیاتی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه نیازمند سرمایه گذاری در بخش تولید داخلی هستیم، گفت: مسؤولان شرایط را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی الزامات و راهکارهای آن در خراسان جنوبی، اظهار داشت: باید به مسأله اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای صورت بگیرد، اقتصاد مانند جریان خون در بدن یک انسان است.

وی گفت: اقتصاد می تواند علاوه بر سرنوشت خود ما، بر سرنوشت نسل های آینده جهان تأثیر بگذارد، نمی توان به آسانی از کنار اقتصاد مقاومتی گذشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای عملیاتی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه نیازمند سرمایه گذاری در بخش تولید داخلی هستیم، افزود: در استان باید مسؤولان شرایط را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: بسیاری از کالاهای مرغوب داخلی با آرم و برند خارجی در بازار عرضه می شود، باید با افرادی که تولید و اشتغال داخلی را زیر سوال می برند برخورد شود.

وی با بیان اینکه برای عرضه کالاهای تولید داخلی یک بازار مناسب باید پیدا کرد، ادامه داد: بسیاری از کالاهای خارجی از طریق منابع رسمی وارد کشور می شود، باید جلوی کالاهای قاچاق به داخل گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در جامعه به دنبال راهی بر حل معضلات و مشکلات اقتصاد مقاومتی بوده و همه تلاش خود را در جهت حل این مشکلات انجام دهند./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات