۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۸۳۰۲۷
رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء:

سایه مدافعان حرم همه عالم را فرا گرفته است

رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان این که امروز گروهی به اسم مدافعان حرم انتخاب می شوند که پیش از وارد شدن در این عرصه مدافعان حرم الهی بودند، گفت: سایه مدافعان حرم همه عالم را گرفته و خبرهای خوشی از عالم به گوش می رسد.
حسین یکتا فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسین یکتا، رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان و نخستین سالگرد حجت الاسلام مجید محمدی که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، با اشاره به جایگاه و اثرگذاری شهید در جامعه، بیان داشت: شهدای مدافع حرم، با فدا کردن خود، زندگی، خانه و کاشانه خویش را رها کردند و برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع)، کیان شیعه و امنیت مردم مسلمان راهی عراق و سوریه شدند.

رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء ادامه داد: شهدا به این مراسم ها نیاز ندارند اما باید در این برنامه ها شرکت کنیم تا روح و جان خویش را در حضور شهدا زنده کنیم و انرژی مضاعفی برای ادامه مسیر از آنان بگیریم.

یکتا با اشاره به این امروز نیروهای حشد الشعبی عراق، علویون سوریه، فاطمیون افغاستان و زینبیون پاکستان و حزب الله لبنان و بسیجیان ایران در پشت دیوارهای بیت المقدس پا به زمین می کوبند، ابراز داشت: تا نماز در قدس خواندن یک یا حسین(ع) دیگر باقی مانده است.

رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء با بیان این که امروز گروهی به اسم مدافعان حرم انتخاب می شوند که پیش از وارد شدن در این عرصه مدافعان حرم الهی بودند، گفت: سایه مدافعان حرم همه عالم را گرفته و خبرهای خوشی از عالم به گوش می رسد که رهبرمعظم انقلاب اسلامی می فرمایند رژیم اشغالگر قدس 25 دیگر نیست که ببیند ایران در چه نقطه است.

یکتا با بیان این که سرپنجه های انقلاب اسلامی به آن سوی جهان رسیده است، ادامه داد: در هندوستان حضور داشتیم و دانشجویان مشغول روایتگری کتاب پرواز تا بی نهایت شهید بابایی بودند و که این بیانگر انتقال انقلاب است.

وی با اشاره به این که عالم همچون مادر پیش از وضع حمل به خود می پیچد و این خون و خونریزی های قبل از زایمان است، گفت: یک قطره خون شهدای ما هدر نرفته است و دلداده و دلبستگی در عالم به برکت این خون ها شکل می گیرد؛ خداوند به انقلاب اسلامی و شهدا برکت داده است.

رییس قرارگاه  خاتم الاوصیاء با بیان این که امروزه دختر و پسرهای جهان از نظام سلطه و بی خدایی خسته اند، ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند که فرهنگ هوا است و طلاب باید نفس بدهند؛ شهدای روحانی مدافع حرم به همه عالم نفس می دهند.

لازم به ذکر است، جج الاسلام شهید سید اصغر فاطمی تبار، محمد کیهانی، صالح حسن زاده، مصطفی خلیلی، جابر زهیری و هچنین طلبه شهید احمد مکیان و میلاد بدری از شهدای روحانی مدافع حرم خوزستان به شمار می آیند که همزمان با گرامیداشت رشادت های این دلیرمردان نخستین سالگرد شهادت حجت الاسلام مجید محمدی نیز برگزار شد.

گفتنی است، مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و سازمان بسیج شهرداری کلانشهر اهواز مجریان یادواره شهدای روحانی مدافع حرم استان خوزستان و نخستین سالگرد حجت الاسلام مجید محمدی هستند./9453/202/ب1

ارسال نظرات