۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۸۲۱۹۰
معاون آموزش حوزه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مهارت تدریس در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت تدریس در حوزه خبر داد و گفت: این دوره آموزشی سه روزه برگزار می شود.
مهارت تدریس

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره های آموزشی ویژه اساتید حوزه با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی این قشر در طول سال برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از روشهای نوین تدریس برای انتقال مفاهیم علمی به طلاب، افزود: با برگزاری دوره های آموزشی تلاش می شود شیوه های نوین تدریس ارائه شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت مهارت تدریس ویژه اساتید حوزه خواهران، بیان داشت: این کارگاه ها به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه افرادی که فعالیت تدریس را تازه آغاز کرده اند و یا تاکنون در این دوره های آموزشی شرکت نکرده اند، در کلاسها حضور می یابند، گفت: در این دوره آموزشی سه روزه 30 نفر از اساتیدشرکت می کنند.

مهرابی خاطرنشان کرد: کلاسهای آموزشی مهارتهای تدریس در روزهای 18، 19 و 20 اسفند ماه جاری در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

فعالیت 300 استاد در حوزه های علمیه خواهران لرستان     

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه بیان داشت: در مدارس علمیه خواهران استان لرستان 300 نفر از اساتید بومی و غیر بومی حوزه مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به نقش اساتید در هدایت علمی و اخلاقی طلاب، بیان کرد: اساتید باید علم خود را به روز کرده و از مهارت های اثرگذار در جهت ارائه مطالب به طلاب استفاده کنند.

مهرابی در ادامه یادآور شد: اساتید افزون بر نقشی که در جهت پرورش علمی طلاب دارند، همواره باید به نقش تربیتی خویش توجه داشته باشند، چرا که تهذیب و تحصیل در حوزه باید همزمان مورد توجه قرار گیرد./9459/302ب2

ارسال نظرات