۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۸۰۰۵۲
فجر انقلاب؛

مسؤولان قدرشناس ملت همیشه در صحنه باشند

آیت الله آل هاشم گفت: مسؤولیت مسؤولان خدمتگزاری بی‌منت و صادقانه به مردم و صاحبان اصلی این انقلاب است.
آیت الله آل هاشم

آیت الله سید محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این جشن ملی، اظهار داشت: امروز نیز هر ایرانی بر اساس وظیفه شرعی و با دلیلی محکم و ایمانی خلل ناپذیر در این راهپیمایی شرکت کرده است.

وی با بیان این‌که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهد با آرمان های اسلام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور در این راهپیمایی تداعی کننده روزهای خوش پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل و انقلاب اسلامی است؛ پیام امروز ملت ایران، اتحاد و ایستادگی تا آخرین لحظه بر عهد و پیمان با نظام و انقلاب اسلامی است.

آیت الله آل‌هاشم با بیان این‌که ملت در این راهپیمایی نشان دادند که در پاسداری از ارزش های ناب اسلامی و انقلابی را همواره در صحنه حضور دارند، تصریح کرد: اتحاد بین آحاد مردم برای دفاع از ارزش های و‌ آرمان های انقلاب در این حضور به وضوح به نمایش درآمده و این از پیام های بزرگ انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان این‌که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، فارغ از همه مشکلات و موانع نشان از دلبستگی و ایمان قلبی ملت بزرگ به انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: رسالت ملت ایران ادامه راه امام و شهداست و مسؤولیت مسؤولان خدمتگزاری بی‌منت به صاحبان اصلی این انقلاب است، قدرشناسی از مردم همیشه در صحنه تنها با خدمتگزاری صادقانه محقق می شود.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدهای اخیر رییس جمهور جدید آمریکا، افزود: تهدیدها و تحریم های غرب و نظام سلطه تاکنون نتوانسته است خللی در ایمان ملت و حضور آن در صحنه های خطیر و حساسی چون راهپیمایی 22 بهمن به عنوان روز حماسه عظیم ملی، وارد کند.

وی پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را رسالتی خطیر بر عهده همگان دانست و گفت: غربی‌ها بدانند که اعمال تحریم های غیر انسانی هیچ تاثیری بر نگرش و ایمان مردم ایران نسبت به نظام و دولت جمهوری اسلامی نداشته و ملت تا پای جانشان پای نظام و خون شهدا ایستاده اند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات