۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۷۵۵۳۲
حجت الاسلام پورذهبی مطرح کرد؛

تلاش برخی جریانات برای تطهیر چهره سران فتنه

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به تلاش وقیحانه برخی جریانات برای عدم بکارگیری لفظ «فتنه» برای وقایع بعد از انتخابات سال 88 و تطهیر چهره سران فتنه، گفت: سران فتنه هیچ وقت به اشتباه خود اعتراف نکردند و در صدد جبران برنیامدند‏.
حجت الاسلام پورذهبی

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ‏رسا در اصفهان، درباره تلاش برخی جریانات سیاسی برای مطرح کردن موضوع رفع حصر سران فتنه و بازگشت آنها به صحنه رسانه ای کشور، گفت: عده ای بعد از انتخابات سال 88 با مدیریت فتنه کشور را به لبه پرتگاه بردند و بحمدالله در 9 دیماه قضایا به نوعی خاتمه پیدا کرد.

وی ادامه داد: اما سران فتنه هیچ وقت به اشتباه خود اعتراف نکردند و در صدد جبران برنیامدند، حتی حاضر نشدند بپذیرند که ننگ بزرگی را در عرصه بین الملل برای جمهوری اسلامی رقم زده اند و منکر صدمات فراوان فتنه در ابعاد مختلف برای آحاد مختلف جامعه شدند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز عده ای در صدد هستند تا به نوعی بر روی فجایع فتنه در سال 88 سرپوش بگذارند و در جلسات رأی اعتماد به وزرا در مجلس هم شاهد بودیم که عده ای خواستار پایان دادن به استعمال کلمه «فتنه» برای وقایع بعد از سال 88 شدند و می خواهند تا قبح این مسأله ریخته شود.

مواضع سران فتنه و جریانات حامی آنها روشن نیست

حجت الاسلام پورذهبی اظهار داشت: افرادی که الان در حصر هستند هیچ آثاری از جبران یا اعلام مواضع روشن در آنها دیده نمی شود، متأسفانه کسانی که از آنها حمایت می کنند هم مواضع روشنی ندارند و در تلاشند تا با طرح برخی مباحث در روزنامه ها یا مصاحبه های مطبوعاتی از جنایات رخ داده در فتنه عبور کنند.

وی اظهار داشت: ممکن است در فتنه 88 اتفاقاتی افتاده باشد که ناخوشایند طرفین باشد، اما در هر صورت نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت، عده ای می خواهند بدون اینکه حرکتی برای ابراز ندامت و جبران اشتباهات خود داشته باشند نظام به صورت یک طرفه جنایات آنها را نادیده بگیرد و چهره سران فتنه را تطهیر کند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی توضیح داد: متأسفانه در بدنه دولت هم چنین تقاضاهایی وجود دارد و عده ای وقیحانه قیافه حق به جانب به خود می گیرند و به هر طریقی موضوع رفع حصر و رفع ممنوعیت تصویر سران فتنه 88 را مطرح می کنند./302/869/ب1

ارسال نظرات