۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۷۴۲۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی اهواز خبر داد؛

برنامه ریزی برای دیدار مردم خوزستان با رهبر معظم انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز با اشاره به چهارشنبه سیاه اهواز از برنامه ریزی برای دیدار مردم خوزستان با رهبرمعظم انقلاب در 27 دی ماه سال آینده خبر داد.
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عادل ساری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز، پیش از ظهر امروز، در حاشیه مراسم چهارشنبه سیاه اهواز در حسینیه اعظم گفت: 27 دی ماه 57 مصادف با چهارشنبه سیاه اهواز است که در طی آن رژیم شاهنشاهی تعدادی از مردم اهواز را شهید و زخمی کرد و برای تجلیل از فداکاری های مردم خوزستان به ویژه اهواز در انقلاب اسلامی مراسم مذکور برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) شرق اهواز با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در چنین برنامه ای اظهار داشت: تلاش می کنیم تا برنامه هایی را برای گرامی داشت چهارشنبه سیاه اهواز در سال آینده از جمله دیدار با رهبرمعظم انقلاب داشته باشیم.

این مقام مسؤول ابراز داشت: امسال به دلیل محدودیت وقت برنامه های متنوعی برگزار نکردیم.

همچنین سرهنگ سهراب حبیبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای چهارشنبه سیاه اهواز گفت: در پی فرار شاه معدوم و خوشحالی مردم همیشه در صحنه اهواز، نوکران رژیم پهلوی با حمله به مردم 22 نفر را شهید و 80 نفر دیگر را زخمی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز با بیان این که برای پاسداشت رشادت های مردم بصیر اهواز مراسم مذکور برگزار شد، ابراز داشت: چهارشنبه سیاه اهواز به عنوان یک حادثه عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی به نام «روز شهرستان» نامگذاری شد و انتظار داریم که چنین روزی به نام روز اهواز در تقویم نظام اسلامی گنجانده شود.

این مقام مسؤول با ابراز امیدواری از این که برنامه های پربارتری در سال های آینده برای چهارشنبه سیاه اهواز برگزار شود، خاطرنشان کرد: ستاد گرامی داشت این رویداد در اهواز تشکیل و با توجه به پیشنهاد بسیج و سپاه، روز مذکور به روز شهرستان نامگذاری گردید./9456/202/ب3

ارسال نظرات