۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۷۳۳۵۱
به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه؛

همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان چهارمحال‌‌وبختیاری برگزار می‌‌شود

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری به برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان این استان از سوی مرکز خدمات اشاره کرد و گفت: این همایش فردا با حضور اعضای خانواده روحانیان استان برگزار می شود.
حجت الاسلام حسین مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حسین مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست مشترک مدیران ارشد حوزه های علمیه این استان که با هدف هماهنگی هر چه بیشتر صورت گرفت، با تأکید بر اینکه مرکز خدمات جدای از مدیریت حوزه های علمیه نیست، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه اورژانس طلاب به حساب می آید و همان طور که از نامش مشخص است، کلیه کارهای خدماتی که نیاز طلاب و روحانیان است، در این مرکز ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در استان چهارمحال و بختیاری بر این است که فراتر از آیین نامه ها و دستورالعملها یار و کمک طلاب و روحانیان باشیم، افزود: به یقین ارائه خدمات درمانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی ویژه روحانیان و طلاب و خانواده های آنها در رأس فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه قرار دارد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه مشکلات طلاب رسالت این مرکز را بسیار سنگین کرده است، ابراز کرد: رفع مشکلات طلاب و روحانیان در زمینه های مختلف به ویژه رفاهی مهمترین دغدغه این مرکز است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان با مرکز خدمات نقش مهمی در رفع مشکلات خواهد داشت، تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه باید مرکز خدمات را از خود بداند و در همه امور با این مرکز همکاری داشته باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مرکز خدمات در همه مدارس علمیه استان رابط دارد، افزود: نقش رابط در مدارس علمیه انعکاس مشکلات آن مدرسه و پیگیری امور مربوط به طلاب است.

این مقام مسؤول به خدمات فرهنگی و آموزشی این مرکز اشاره کرد و با تشریح برخی از مهم ترین فعالیت ها، اظهار کرد: برگزاری سفرهای زیارتی، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه زوجین و آموزش خانواده های روحانیان از مهم ترین برنامه های فرهنگی مرکز خدمات در این حوزه است.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه توجه به امور مورد نیاز خانواده های طلاب و روحانیان در همه زمینه ها یکی از رسالت های اصلی مرکز خدمات حوزه های علمیه است، گفت: در این راستا با برنامه ریزی هایی که در طول سال صورت می گیرد برنامه های متنوعی برای آموزش و امور رفاهی و خدماتی خانواده های طلاب و روحانیان در نظر گرفته می شود.

وی در همین راستا به برگزاری همایش تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان این استان از سوی مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: این همایش فردا صبح با حضور اعضای خانواده روحانیان استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات