۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۹۵۱
امام جمعه برازجان:

آیت الله هاشمی رفسنجانی عالمی انقلابی بود

امام جمعه برازجان گفت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق یکی از علمای انقلابی بود که لحظه ای دست از حمایت از انقلاب، امام و رهبری برنداشت.
حجت السلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: خبر رحلت جانکاه خادم انقلاب اسلامی و یار و همدم امام و رهبری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار موجب تاسف و تاثر مردم ایران اسلامی شد.

امام جمعه برازجان با اشاره به ویژگی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آن مرحوم عالمی مبارز، انقلابی، خدوم و دلسوز انقلاب و نظام اسلامی بود که عمر شریفش را در راه مبارزه با طاغوت و تثبیت پایه های جمهوری اسلامی صرف کرد .

وی افزود: این مرحوم سالها زجر و شکنجه دژخیمان پهلوی را تحمل کرد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کنار امام و رهبری در تمامی عرصه های سخت حفاظت از نهال انقلاب و خدمت به ملت در مسؤولیت های مختلف انجام وظیفه کرد .

حجت الاسلام مصلح این مرحوم را یکی از علمای انقلابی عنوان کرد و اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق یکی از علمای انقلابی بود که لحظه ای دست از حمایت از انقلاب، امام و رهبری برنداشت .

امام جمعه برازجان فقدان آیت الله هاشمی را به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علمای اعلام، حوزه های علمیه، ملت قدرشناس ایران و خانواده داغدار وی تسلیت گفت./303/833/ب1

ارسال نظرات