۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۶۵۹۵۳
رئیس بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز:

استان البرز رتبه نخست کشور در کاهش بیکاری را دارد

طهائی گفت: پیرو مطالبات رهبری در ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز تلاش‌های زیادی شد تا توانستیم رتبه نخست را در کاهش بیکاری به دست آوریم، امید است که خدمتگزاران در این استان خدمت خود را به سرانجام برسانند.
استاندار البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حمید طهائی استاندار البرز و رئیس بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز ظهر امروز در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز که در موسسه آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اینکه استان البرز سه دهم کل کشور وسعت دارد، اظهار داشت: خداوند به دلیل آنکه در این استان ظرفیت‌های زیادی وجود دارد لطف کرده و با امید و همکاری که در این کشور قرار داده است در تلاش هستیم تا با کمک دولت امید بتوانیم به شکلی شایسته عمل کنیم.

وی ادامه داد: استان البرز در نهضت مشروطیت، انقلاب اسلامی و حضور در جنگ با افتخارات و روحیه ملی حضور داشته و این برای استان البرز مایه شکوه و افتخار است.

استاندار البرز تاکید کرد: بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز فرصتی برای گزارش کار استان البرز شد، 140 هزار موسسه قرآنی در این استان وجود دارد و 950 نفر در آزمون قرآن و عترت امسال حضور پیدا کردند، همچنین 9 میلیارد هزینه برای مساجد، مصلی و موسسات فرهنگی به 35 میلیارد ارتقا پیدا کرده است.

رئیس بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز یادآور شد: در این استان تلاش شده است که در کنار فعالیت‌های قرآنی به موضوع اشتغال واحدهای تولیدی، ایجاد کار و حل مشکلات آنها توجه شده است، 43 هزار فرصت شغلی در دولت تدبیر امید در استان البرز به وجود آمده است.

طهائی تصریح کرد: پیرو مطالبات رهبری در ستاد اقتصاد مقاومتی در استان البرز تلاش‌های زیادی شد تا توانستیم رتبه نخست را در کاهش بیکاری به دست آوریم، امید است که خدمتگزاران در این استان خدمت خود را به سرانجام برسانند.

وی افزود: احداث و توسعه مراکز قرآنی، نشر قرآنی از ضروریات نظام مقدس اسلامی ایران است که همانند دانه‌های تسبیح برای امر نماز ملزوم می‌باشد، از آنجایی که نماز اهمیت ویژه‌ای دارد ما نیز فعالیت‌های زیادی انجام داده‌ایم، البته در نماز آنچه اهمیت دارد روح نماز برای هر فردی است./202/816/ب1

ارسال نظرات