۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۳۴۳۵۳
حجت الاسلام مؤمنی مطرح کرد؛

دعای برای سلامتی و ظهور امام زمان در شب‌های قدر

سخنران مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که در شب‌های قدر تنها برای سلامتی و ظهور غریب فاطمه(عج) دعا کنیم، گفت: در این شب بزرگ به امام زمان(عج) قول بدهیم که گناه را سبک و کوچک نشماریم.
حجت الاسلام سید حسین مؤمنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد مقدس جمکران، گفت: امشب همه انسان‏ها دنبال این هستند که خداوند متعال را از خود راضی کنند، اما نمی‏دانند که ابتدا باید مردم را راضی کنند تا خدا از آن‏ها راضی شود.

 

سخنران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: امشب باید خود را جلوی خداوند متعال به زمین بزنید تا خداوند متعال دستتان را بگیرد؛ امشب باید بی‏قرار باشید، چرا که اهل بیت(ع) در چنین روزهایی بیقراری می‏کردند.

 

وی ادامه داد: هیچ یک از نعمت‏های الهی را کوچک نشمارید، گاهی برخی با کمک به یک نیازمند، خداوند متعال را از خود راضی می‏کنند؛ علامه طباطبایی از همین راه به این مقام و جایگاه رسید.

 

حجت الاسلام والمسملین مؤمنی افزود: خداوند متعال عذاب را از گناه قرار داده است؛ دل ابن ملجم با یک نگاه لرزید و به جایی رسید که امام علی(ع) را به شهادت رساند؛ خودمان را گول نزنیم و لباس باطل را به حق نپوشانیم.

 

کارشناس و مبلغ برجسته دینی گفت: در این شب بزرگ به امام زمان(عج) قول بدهیم که گناه را سبک و کوچک نشماریم؛ خداوند متعال اجابت را در دعا مخفی کرده و اگر دری در اجابت برای ما باز شود، درهای رحمت یکی پس از دیگری باز می‏شود.

 

سخنران مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: در این شب‏ها فقط برای سلامتی و ظهور غریب فاطمه(عج) دعا کنید و دعاهای دنیایی خود را پیش از قرآن سرگرفتن در نظر بگیرید؛ اگر می‏خواهید حضرت حجت(عج) برای شما دعای خاص کند، برای فرج و سلامتی امام زمان(عج) دعا کنید.

 

وی بیان داشت: آن کسانی که جمکرن و امام زمان(عج) را زیر سؤال می‏برند، عدهای بی‏سواد هستند؛ وضعیت کشورهای منطقه را مشاهده کنید و برای امنیت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب دعا کنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی اظهار داشت: مبادا کسی را حقیر بدانید، چرا که ممکن است کسی را که شما حقیر می‏دانید، امام زمان(عج) باشد؛ حضرت حجت(عج) با شمایل خاص به سراغ بازاری‏ها و کسبه می‏رفتند و به محبانی که می‏خواستند ایشان را ببینند، می‏فرمودند که اگر کسی اعمالش درست باشد، ما خودمان به سراغ آن ها می‏رویم./840/پ202/ی

 

ارسال نظرات