۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۹۱۲۹۵
همزمان با عید غدیر؛

زندگینامه مصور آیت الله بهجت رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از کتاب عکس دردانه، زندگینامه مصور حضرت آیت الله بهجت، همزمان با عیدسعید غدیر در مسجد فاطمیه قم برگزار می‌شود.
همايش تجليل از آيت الله بهجت در قزوين



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرحوم حضرت آیت الله بهجت، مراسم رونمایی از کتاب عکس دردانه، زندگینامه مصور حضرت آیت الله بهجت، همزمان با عیدسعید غدیر در مسجد فاطمیه قم برگزار می‌شود.

این کتاب حاصل بیش از یکسال کوشش و اهتمام شماری از ارادتمندان آن مرجع عالیقدر است که پس از فراخوان، بیش از هفده هزار عکس از بیش از 20 عکاس حرفه ای و خبرگزاری‌ معتبر و جمعی از علاقه مندان و شیفتگان آن مرجع تقلید که در طی سالیان متمادی، تصاویری از صحنه های خاص و عام ایشان را به ثبت رسانده‌اند، جمع آوری و با کمک مجموعه ای از اساتید فن و با وسواسی مثال زدنی و تلاشی شبانه روزی حدود پانصد عکس جهت استفاده در این مجموعه انتخاب شد.

این مجموعه نفیس از سوی هنرمند برجسته، مسعود نجابتی که سابقا نیز کتاب عکس آستان قدس رضوی و حریم ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) را طراحی کرده است، به صورتی زیبا و با طراحی فاخر آراسته شد.

کتاب زندگینامه مصور آیت الله بهجت از سوی انتشارات شفق در 376 صفحه، با کاغذ گلاسه مات، بصورت پنج رنگ به همراه رنگ طلا، درقطع رحلی با جلد گالینگور و باچاپی نفیس به زیور طبع آراسته شده است.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به پایگاه اینترنتی www.bahjat.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2904333-0251 تماس بگیرند./916/د101/ع

ارسال نظرات