۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۹۴۰۲
آیت الله سبحانی:

خواسته های نامشروعی نظیر ابطال انتخابات را نخواهیم پذیرفت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی گفت: در جریان انتخابات افرادی که دوست و وابسته به امام بودند فکر نکردند که سلیقه آنان نظام را زیر سوال می برد.
ديدار فرماندهان سپاه قم با آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی، ظهر امروز با برخی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب(ع) دیدار داشتند.

در این دیدار، حضرت آیت الله سبحانی با بیان برکات نظام اسلامی ایران و جنایات نظام گذشته گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران محقق نمی شد و خداوند امام راحل را به ملت ایران هدیه نمی داد در این مدت سی سال، دیگر از اسلام خبری نبود و اسلام در گوشه خانه ها می ماند.

وی با اشاره به این که اکثریت مردم علت محدثه نظام اسلامی بودند، ابراز داشت: باقی ماندن نظام بستگی به دلاوری ها و علاقه شما به نظام دارد و با کنار گذاشتن منافع شخصی باید در مسیر نگه داری نظام تلاش کنیم.

رییس موسسه امام صادق(ع) با بیان این که حفظ نظام از ایجاد آن سخت تر است، بیان داشت: در علت محدثه اختلاف سلیقه نیست و همگان درصدد برکناری رژیم فاسد هستند ولی در حفظ نظام، اختلاف سلیقه ها دخیل است.

وی در ادامه افزود: در جریان انتخابات افرادی که دوست و وابسته به امام بودند فکر نکردند که سلیقه آنان نظام را زیر سوال می برد و چه کسانی از آنان پشتیبانی می کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه با تاکید بر تقویت تجهیزات مادی و نظامی توصیه کرد: با برگزاری سخنرانی ها، اعطای کتاب های کوچک، حفظ سوره های کوچک قرآن و تطبیق سخن و عمل فرماندهان، سطح معنویت و فداکاری و تقوا که بالاترین سرمایه نظام است را در سپاه افزایش دهید.

وی با بیان این که در مذاکره باز است و مطالب مشروع خواص قابل پذیرش است، اظهار داشت: خواسته های نامشروعی نظیر ابطال انتخابات را نخواهیم پذیرفت.

در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به این که تشکیل بسیج ده ها میلیونی و مبارزه با جنگ نرم از وظایف سپاه است، ابراز داشت: سپاه همراه با معنویت در زمینه تکنولوژی و سلاح های پیشرفته موفقیت های چشمگیری داشته است.

در پایان مراسم فرماندهان سپاه با آیت الله سبحانی عکس یادگاری گرفتند./921/پ201/ج
ارسال نظرات