۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۶۶۲
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی:

حمله به سنگر جامعه مدرسین و جمع فرهیخته آن، حمله به خودی و کمک به دشمنان است

حمله به سنگر جامعه مدرسین و جمع فرهیخته آن، حمله به خودی و کمک به دشمنان است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی بااشاره به این که امروزه نغمه‌های شوم دشمنان برای دلسرد کردن مردم قهرمان ایران برای شرکت نکردن در انتخابات بلند است، با توصیه به هوشیاری در برابر این نغمه ها، حمله به سنگر جامعه مدرسین و جمع فرهیخته آن را حمله به خودی و کمک به دشمنان دانست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی، رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با انتقاد از برخی هجمه ها علیه جامعه مدرسین و فضاسازی های نادرست رسانه ای علیه این نهاد برجسته حوزه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، این حرکت ها را نادرست خواند و با اشاره به این که جامعه مدرسین یک جامعه علمی، سیاسی و انقلابی و نهادی خوش سابقه و خوشنام است، اظهار داشت: اعضای تشکیل دهنده جامعه مدرسین حوزه از افراد انقلابی و از شخصیت های زندان رفته و شکنجه شده هستند که همراهان موثر برای امام خمینی(ره) برای تبیین جایگاه مرجعیت امام بودند که این همراهی منجر به رهبری و مرجعیت امام راحل شد و در پی آن مردم با نظام و انقلاب اسلامی همراه شده و نقش بسیار برجسته ای در براندازی رژیم طاغوت ایفا کردند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آفرینی جامعه مدرسین و اعضای آن قبل از پیروزی انقلاب بیان داشت: جامعه مدرسین بعد از انقلاب اسلامی نیز نقش آفرینی کرد و اعضای آن در فضای تاریک نابسامانیِ اوایل انقلاب، برای مردم حامی و پناهگاه بوده و در خط دهی و ایفای راهبرد در انتخابات های اوایل انقلاب بسیار کوشا بودند و همیشه همگام با انقلاب اسلامی و همراه با امام راحل، خدمات بسیاری به نظام اسلامی کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی ابراز کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از ارتحال امام خمینی(ره) نیز حمایت خود را از امام و راه و اندیشه و مکتب ایشان استمرار بخشیده و همان نقش سابق را داشتند و از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت کرده و ولایت مداری خود را ثابت کردند.

وی با تاکید بر این که جامعه مدرسین حوزه، حمایت از ولایت را همیشه در عمل تحقق بخشیده و همیشه مورد حمایت امامین انقلاب بوده است، تصریح کرد: حضرت امام در واپسین روزهای عمر شریف شان به فرزندان انقلابی خود توصیه کردند که از جامعه مدرسین جدا نشوند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که این درخت تنومند که همیشه در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، استوار بوده است، سزاوار نیست که هیچ بدیلی برای آن ایجاد شود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با توجه به این که جامعه مدرسین همواره مستحکم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از نظام و امامین انقلاب اسلامی، جانانه دفاع داشته، مورد هجمه های معاندین و دشمنان نظام قرار گرفته است؛ در چنین شرایطی سزاوار نیست این سنگر مهم که فرهیختگان حوزه در آن قرار گرفته و برای حوزه و نظام اسلامی کار می کنند، مورد حمله و تضعیف قرار گیرد.

وی در واکنش به جوسازی های صورت گرفته علیه جامعه مدرسین، افزود: این شانتاژها و جوسازی ها علیه جامعه مدرسین، کار بسیار ناشایستی است؛ قدرشناسی، اقتضا می کند که ما قدردان این نهاد بوده و از زحمات شبانه روزی حضرت آیت الله حسینی بوشهری و جمع فرهیخته جامعه مدرسین تقدیر و تشکر کنیم.

حمله به سنگر جامعه مدرسین و جمع فرهیخته آن، حمله به خودی و کمک به دشمنان است

تعرض و تنقیص جامعه مدرسین خوش خدمتی به دشمنان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی تعرض و تنقیص جامعه مدرسین و اعضای آن در این برهه بسیار حساس را نوعی خوش خدمتی و موجب زبان درازی و جسارت دشمنان دانست و اظهار داشت: حمله به جامعه مدرسین موجب دلسردی دوستان نظام خواهد شد؛ آنهم در زمانی که دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش و روی خود داریم.

وی افزود: کسانی که در جهت تضعیف جامعه مدرسین هستند و شاید دوز بسیار بالای انقلابیت را احساس می کنند، باید بدانند که از دو جریان داخلی و خارجی نیابت می کنند؛ چراکه عده ای در داخل در پی تضعیف کل نظام، حوزه و رهبریت روحانیت هستند و دشمنان خارجی نیز با کل نظامی اسلامیِ و سکاندار لایق آن رهبر معظم انقلاب اسلامی مخالف بوده و تحمل این همه اقتدار و عظمت و شکوه مردم ایران در جهان را ندارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «آنان فهمیده اند که تز انقلاب از شهر قم ایجاد شده و باید آنتی تز آن نیز از قم برخیزد و ایجاد شود».

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: برخی از افراد انقلابی، شاید بعضاً با قصد قربت و مخلصانه تعرض و انتقاد و حمله می کنند اما باید بدانند که گاهی انتقاد دلسوزانه نیز در برهه ای از زمان، تبدیل به ضد خود شده و نتیجه عکس می دهد و می تواند در خدمت دشمنان قرار گیرد.

وی افزود اگر این افراد و نیابت آنان، عالمانه و از روی آگاهی باشد که در این صورت، علی الاسلام السلام و اگر ندانسته بوده و توجه ندارند، بهتر است دست های پس پرده که معمولاً می تواند دست های انگلیسی و آمریکایی باشند را با بصیرت کافی، بشناسند و نقشه های دشمنان را با چند واسطه، اجرا نکنند.

حمله به سنگر جامعه مدرسین مورد رضایت امامین انقلاب نیست

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی تاکید کرد: باید زمان شناس بوده و با تأمل بیشتر، میدان را شناخت و همان گونه که به لسان نظامی می گویند،اگر در میدان جنگ، در تاریکی گم شدید، نگاه کنید که آتش دشمن به کدام سمت فرود می آید، همانجا که مورد هدف دشمن است، هدف خودی است و باید دانست که حمله به سنگر جامعه مدرسین و جمع فرهیخته آن، کار دشمنان و جیره خواران آنان است که مورد رضای امامین انقلاب نمی باشد.

مراقب باشیم به نفع دشمن قدم برنداریم

وی افزود: امروز تمام توجهات به شهر قم و توجه قم به حوزه قم می باشد و یکی از ارکان مهم توجه نظام و حوزه در درون حوزه و قم، جامعه مدرسین حوزه و شورای  عالی حوزه علمیه می باشد که هدف قرار دادن این مراکز، هرگز به نفع اسلام و نظام اسلامی نبوده و تقویت دشمنان و تضعیف دوستان و همراهان نظام است که باید همراهان انقلابی بیش از پیش در این مورد تامل کنیم تا به نفع دشمنان قدم برنداریم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروزه نغمه‌های شوم دشمنان برای دلسرد کردن مردم قهرمان ایران برای شرکت نکردن در انتخابات است و قطعا هجمه به مراکزی که موجب دلگرمی مردم به شمار می آیند، کار نابخردانه ای است که باید بیش از این هوشیار و بیدار باشیم و از عالم های متهتک به دین و جاهل های متنسک نباشیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سلیمانی اردهالی در پایان خاطرنشان کرد: امروز که جبهه مقاومت برای ما اقتدار و غرور می آفریند، ما نیز بایستی از خط مقدم جبهه سیاسی، علمی و انقلابی از قم نغمه ای رسا در حمایت از نظام، انقلاب و رهبری برآوریم تا نغمه های شیطانی را شکسته و آن را نابود کند.

سعید چراغی
ارسال نظرات