۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۷۳۵۱۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل از مصادیق ترویج معروف است

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل از مصادیق ترویج معروف است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل از مصادیق ترویج معروف است، گفت: امر به معروف نیز بعنوان یک واجب همگانی به عهده همه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: گرامیداشت سالگرد امام راحل عظیم الشأن از مصادیق ترویج معروف است، و امر به معروف نیز بعنوان یک واجب همگانی به عهده همه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی(ره) در حیات حقیقی همه ما نقش بارز و روشنی دارد، اظهار داشت: این نقش آفرینی مهم و حیاتی، چه در نسل کنونی ما، چه نسل‌هایی که پشت سر گذاشتیم و چه نسل‌های آینده، تاثیر بسزایی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه در این ایام کانون توجه ما بسمت و سوی برگزاری مراسمات سالگرد امام (ره) می‌باشد، گفت: اما باید توجه داشت، که آن پیشوای عظیم الشأن مطالبات و خواسته هایی از دولت و ملت دارد، و آن اجرایی شدن اصول فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امام راحل است، و این مطالبات بایستی خیلی پررنگ تر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همگان را به مطالعه و بررسی دقیق وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل دعوت نمود و اظهار داشت: مجموعه سخنرانی های حضرت امام و آنچه که در مطبوعات و سخنرانی های ایشان آمده، و آنچه که توسط دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی مستند شده است، می تواند برای همه ما، در مسائل گوناگون کشور و حتی برای شخص همه ما درس‌آموز باشد.

وی اعزام زائران و مشتاقان حرم مطهر حضرت روح الله را یکی از  برکات و الطاف الهی، و در عین حال قدردانی از زحمات آن امام عزیز دانست و مسئولین و دست اندرکاران برگزاری مراسم سالگرد و نیز خدمتگزاران اعزام کاروان‌ها و زائران را به بهره مندی از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب که در حرم مطهر امام ایراد خواهند کرد، فرا خواند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات