۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۳۱۸۷۸
حجت الاسلام و المسلمین عالی:

صهیونیست ها با ترویج بی حجابی به دنبال فروپاشی خانواده هستند

صهیونیست ها با ترویج بی حجابی به دنبال فروپاشی خانواده هستند
اصفهان ـ استاد حوزه علمیه گفت: صهیونیست‌ها به دنبال از بین بردن پاکدامنی جامعه و فروپاشی خانواده‌ها و ترویج بی‌حجابی برای از بین بردن عفت و حیای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی، استاد حوزه علمیه، ظهر امروز در حرم مطهر حضرت زینب خواهر امام رضا(ع)، با بیان اینکه کار شیاطین جن و انس در آخرالزمان از بین بردن پیوندهای محبوب خداوند که اخلاق و تربیت جامعه در گرو حفظ آن هست می‌باشد، گفت: از میان این پیوندها دو پیوند از همه مهم‌تر است، یکی پیوندهای خانوادگی که خانواده را دچار فروپاشی کند و دیگری پیوند میان مومنین و امام و رهبر ایشان می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در پیوند اول خانواده اولین نهاد اجتماعی است که تربیت یا فساد اخلاقی و فروپاشی در آن به جامعه سرایت می‌کند و موید این بیان روایات اهل بیت(ع) در اخرالزمان در باب عاق شدن و از بین رفتن حرمت و شخصیت فرزند و والدین، قطع رحم،کثرت طلاق، همجنسگرایی و ازدواج میان دوجنس موافق و اکتفا کردن مردان به مردان و زنان به زنان است که نوعا آسیب‌های خانوادگی است و در جامعه شاهد آن هستیم.

استاد حوزه علمیه با توجه به نژادپرست بودن قوم یهود و صهیونیست و دیدگاه برتری‌جویی آن‌ها نسبت به انسان‌های دیگر از جمله مسلمان، مسیحیان، بودایی و... گفت: عقیده بنی‌اسرائیل بر این هست که انسان‌های دیگر حیواناتی هستند در قالب انسان که یا باید با کمترین هزینه از بین بروند و یا درخدمت ما باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی در خصوص دستورالعمل‌های یهود و صهونیست برای مدیریت جهان، اظهار کرد: دهمین دستورالعمل آن مرتبط با خانواده است و در آن بر این عقیده هستند که برای ازبین بردن و فروپاشی خانواده باید آن‌ها را از مسیر پاکدامنی خارج کنیم و راه آن خارج کردن زنان و دختران از مسیر عفت و حیا است که محور ارامش و تربیت هستند و از این طریق مرد را آهسته آهسته پس از عادت به دیدن بی‌حجابی و بدحجابی به فساد می‌کشد و با این روش خانواده دچار فروپاشی می‌شود و جامعه غیر یهود دچار سقوط می‌گردد.

وی با بیان اینکه علت بی‌حجابی عده‌ای در جامعه کنونی جهالت و چشم و هم‌چشمی و نشان دادن زیبایی‌های خود و عده‌ای دیگر از روی تعمد است، تصریح کرد: امروز مسئله حجاب دعوای بر سر یک‌متر پارچه نیست بلکه برهنگی و عریانی مهم‌ترین‌نماد فرهنگی غرب و خصوصیات آن است که اگر این پرچم را کوبیدند پشت‌سر آن مسائل دیگر مانند کم شدن لباس، آزادی رابطه میان دختر وپسر، آزادی همجنسگرایی و نهایتا فروپاشی خانواده و قطع روابط خانوادگی و صله رحم و... پله‌پله خواهد آمد.

استاد حوزه علمیه با بیان تاریخچه دوران مدرنیته و رنسانس در غرب، عنوان کرد: در پی رنسانس، غرب نه تنها خدا و دین را کنار گذاشت و علیه او عصیان کرد بلکه علیه خود انسان هم عصیان کرد و گفت انسان چیزی که ادیان معرفی می‌کنند که روح الهی در او دمیده شده و پس از چندسال مجدد به عوالم دیگر بازمی‌گردد نیست بلکه انسان حیوان باهوشی است که باید تا وقت مرگ از تن و بدن خود لذت ببرد.

حجت‌الاسلام عالی با بیان منشا فرهنگ اومانیسم پس از تغییر سبک زندگی در غرب، گفت: در هر حوزه‌ای اعم از معماری اپن و بدون حفاظِ خانه حتی حمام، شهرسازی، ادبیات، نقاشی جذاب،مجسمه‌سازی عریان، لباس و پوشش چسبان و نازک و کوتاه و.... انسان خاکی محور و اصل است و باید زندگی او به نحوی تنظیم شود که هم لذت‌های تن و بدن او و هم سود او تامین گردد و هرچه که مانع لذت بردن از تن و بدن او است باید از بین برود.

وی افزود: برداشتن حجاب زن در غرب و تبدیل شدن او به یک کالای لوکس، به ضرر زن و بازیچه شدن او و به نفع مردان حریص تمام شد و درحال حاضر بعنوان سومین کالا برای تجارت پرسود جهانی است و با اینکار خانه و خانواده و خانه‌داری برای زن بی‌معنا می‌گردد.

استاد حوزه علمیه در پایان بیان کرد: بی‌حجابی  در جامعه یک امر سطحی نیست بلکه دعوای میان دوپرچم و نماد غرب و دین است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات