۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۳۱۸۷۳
رییس کل دادگستری استان اصفهان مطرح کرد؛

برخورد قاطع دستگاه قضایی اصفهان با مروجان فحشا و بی بندوباری در فضای مجازی

برخورد قاطع دستگاه قضایی اصفهان با مروجان فحشا و بی بندوباری در فضای مجازی
رییس کل دادگستری استان اصفهان از برخورد قاطع دستگاه قضایی اصفهان با مروجان فحشا و بی بندوباری در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام جعفری رییس کل دادگستری استان در نشست هم افزایی با هدف احیاء امر به معروف و نهي از منكر که با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب ‌الزمان، رييس ستاد امر به معروف استان و تنی چند از معاونان رييس كل در دادگستري استان اصفهان برگزار شد فعاليت ستاد احیاء امر به معروف و نهي از منكر را امری لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه شاهد فعاليت گسترده و نظام‌مند اين ستاد در سطح جامعه هستیم و اين اتفاق بسيار ميمون و مبارك است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اينكه در ابتدای اجرای طرح‌های امر به معروف و نهی از منكر قرار داريم، مشكلات و موانعی كه بر سر راه وجود دارد، قابل مديريت و حل شدن است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از ظرفيت نیروهای واجد شرایط در مساجد و محله ها بهره بيشتری ببرد و با دخيل كردن نيروهای انقلابی و با انگيزه، پايگاه‌های بسيج در محله ها و مساجد مي‌تواند نتيجه بهتري به دست آورد.

حجت الاسلام جعفری در موضوع عفاف و حجاب تأكيد كرد: مسؤولانی كه در امر عفاف و حجاب كوتاهی می كنند ضمن اينكه به اتهام ترك فعل عليه ایشان پرونده قضايي تشكيل می شود، نيروهای جايگزين وظيفه آنان را انجام خواهند داد و به هيچ عنوان در اجرای طرح‌هاي عفاف و حجاب در چارچوب مقررات بن بست نداریم.

رييس كل دادگستري استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص صيانت از فضاي مجازي تصريح كرد: متأسفانه بسياري از ناهنجاری های اخلاقی و بی بند و باری هايی كه در جامعه شاهد آن هستيم متأثر از فضاي مجازی می باشد و دادگستری استان آماده است با افرادی كه در فضای مجازی با اشاعه ولنگاری و بی بند و باری اخلاق جامعه و بنيان خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند برخورد قاطع نمايد.

وی در پايان از اختصاص شعب ويژه دادسرا، دادگاه بدوی سطح استان و محاکم تجديدنظر جهت ارجاع پرونده‌هاي مربوط به کشف حجاب و جرایم علیه عفت عمومی در دادگستری استان خبر داد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات