۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۷۲۹۷۶۳
امام جمعه ساری:

حماسه 22 بهمن نشان دهنده پویا و زنده بودن فرهنگ دینداری در ملت ایران است

حماسه 22 بهمن نشان دهنده پویا و زنده بودن فرهنگ دینداری در ملت ایران است
مازندران - امام جمعه ساری گفت: پیام 22 بهمن امسال پیام بسیار مهمی است و آن هم این است که فرهنگ دین، دینداری و انقلاب اسلامی در این مردم و ملت زنده، پویا و زاینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه مرکز استان با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام، گفت: بعثت نبی مکرم اسلام سرآغاز همه خوبی ها و تحولی اساسی در تمدن بشری است.

وی با بیان این که مبعث رسول گرامی اسلام نقطه عطفی در تاریخ هدایت بشریت است، افزود: بعثت نبی مکرم اسلام نجات بخش بشریت از جهالت و تاریکی است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت شهید محلاتی روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس از نقش هر صنفی پررنگ تر است؛ روحانیت در دفاع مقدس هم وظیفه سازمانی و حرفه ای خود یعنی تبلیغ و مسائل فرهنگی و هم نقش جهاد نظامی در میدان رزم را عهده دار بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به وجود بیش از چهار هزار شهید روحانی در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: مازندران نیز در این بخش 400 شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، افزود: این حضور به گونه ای حماسی بوده است که مقام معظم رهبری به طور ویژه از ملت ایران تشکر کردند.

امام جمعه ساری، حضور حماسی مردم در 22 بهمن امسال را نشان دهنده هوشیاری و بیداری ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: پیام 22 بهمن امسال پیام بسیار مهمی است و آن هم این است که فرهنگ دین، دینداری و انقلاب اسلامی در این مردم و ملت زنده، پویا و زاینده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این فرهنگ مولود بعثت است، بیان داشت: این فرهنگ اصیل با حضور معنوی و صدورش بستری را برای فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی فراهم خواهد کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات