۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۲۹۳۸۷
فجر ۴۴؛

حماسه حضور مردم مازندران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

حماسه حضور مردم مازندران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
مازندران - مردم ولایت مدار و با بصیرت مازندران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر برگ زرینی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، مردم ولایت مدار و با بصیرت مازندران همگام با مردم سایر نقاط کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر برگ زرینی را در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

بر اساس این گزارش، این مردم شهید پرور و با بصیرت از ساعات ابتدایی صبح امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن، ثابت کردند حماسه ملت بزرگ ایران همواره با حضور پر شور آنها در صحنه با اقتدار ادامه خواهد داشت.

این گزارش می افزاید، مردم مؤمن و انقلابی مازندران با دیگر بدون توجه به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خیابان ها آمدند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا، به دنیا بفمانند که علیرغم همه توطئه های دشمنان، همچنان پای انقلاب خواهند ماند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی 22 بهمن امسال در 63 نقطه از مناطق شهری و روستایی مازندران در حال برگزاری است و مردم با بصیرت این استان با حضور پر شور خود در مسیر های راهپیمایی، این روز بزرگ و تاریخی را گرامی داشتند.

آیین جشن انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن صبح امروز در شهرستان‌های استان آغاز شد و در ساری مرکز مازندران این راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ آغاز شده و جمعیتی پرشور از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی (ره) در حرکت هستند.

این گزارش می افزاید؛ مردم مازندران در هوایی سرد با حضور خود در خیابان ها با سر دادن شعارهای «ملت ما بیدار است، از آمریکا بیزار است»، «سکوت در برابر اهانت، خیانت است خیانت»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، «فتنه گر بی ریشه، ایران دمشق نمیشه»، «امت عاشورایی، سازش نمی پذیرد، جوان انقلابی، ذلت نمی پذیرد» پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های نظام نشان دادند.

بر اساس این گزارش، مردم انقلابی مازندران همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» «مرگ بر آمریکا » و «مرگ بر استکبارجهانی» نفرت و انزجار خود را نسبت به جنایت های این کشورها در طول دهه های اخیر نسبت به مردم مسلمان ایران اسلامی و سایر ملت های مظلوم جهان اعلام کردند.

به گزارش رسا، مردم ولایی مرکز استان مازندران نیز همگام با سایر شهرهای کشور راهپیمایی پرشور خود را از نخستین ساعات ابتدایی صبح امروز از میدان ساعت آغاز و به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت کردند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات