۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۲۵۶۶۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مبلغان در راستای ترویج امر به معروف

ضرورت بهره گیری از ظرفیت مبلغان در راستای ترویج امر به معروف
مهدوی نیا بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت تبلیغی مبلغان در راستای ترویج امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم سبب پویایی و نشاط دینی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی در کارگاه آموزشی توجیهی امر به معروف و نهی از منکر در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد گفت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب سلامت روحی و روانی جامعه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به رسالت خواهران طلبه در عرصه تبلیغ اشاره کرد و افزود: نقش آفرینی طلاب در عرصه امربه معروف و نهی از منکر امری مهم برای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت اخلاق و معنویت است.

وی عنوان کرد: توجه به فریضه واجب امربه معروف و نهی از مکنر در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد و با جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی کانون خانواده مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر موجب پویایی و نشاط دینی و استحکام بنیان خانواده در جامعه خواهد شد.

وی گفت: خواهران مبلغه باید با همت جهادی و مضاعف در راستای ترویج آموزه های اخلاقی و دینی و اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام مهوی نیا با اشاره به تلاش دشمن برای گمراه کردن جوانان جامعه اسلامی اظهار کرد: نهادینه سازی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر امری مهم برای مقابله با توطئه های دشمن خواهد بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات