۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۱۹۹۸۸

قدردانی حماس از حضور گسترده مردمی در مسجد الاقصی

قدردانی حماس از حضور گسترده مردمی در مسجد الاقصی
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از همه ملت فلسطین در داخل و خارج از سرزمین‌های فلسطین درخواست کرد مقاومت و مبارزه شان را تقویت کنند.

به گزارش سرویس بین ‌الملل خبرگزاری رسا، جنبش حماس در بیانیه‌ای مشارکت گسترده عموم ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری رود اردن و همچنین فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی در نماز جمعه و حضور موثر در مسجد الاقصی و مسجد ابراهیمی را که در لبیک به فراخوان «پیروزی بزرگ» صورت گرفت، ستود.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این بیانیه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و اقدامات سرکوبگرایانه آن را به چالش می‌کشد و مبارزه با توطئه‌ها و نقشه‌های اشغالگران ادامه می‌دهد نقشه‌های شومی که هدف از آن خالی کردن مسجد الاقصی از حامیانش به عنوان مقدمه‌ای برای یورش جنایتکارانه به آن ظرف چند روز آینده است.

در این بیانیه آمده است: برادران و خواهران مقاوم ما از جمله زنان و مردانی که در مسجد الاقصی و صحن‌های آن، قدس و اطراف آن به بست نشسته اند و حضور فعالی دارند مایه افتخار و مباهات ما هستند و ما فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و اقدامات جهادی شان را ارزشمند می‌دانیم دست زن و مرد و پیر و جوان را برای ادامه این حماسه قهرمانانه با قدرت هرچه تمام‌تر و به نیابت از همه امت اسلامی و عربی در حمایت و دفاع از مسجد الاقصی می‌فشاریم.

جنبش حماس در این بیانیه از همه ملت فلسطین در داخل و خارج از سرزمین‌ها فلسطین درخواست کرد، مقاومت و مبارزه شان را تقویت کنند و افزود: ما همچنین از امت خود، رهبران و مردم می‌خواهیم پیروزمندانه به سوی قبله نخست مسلمانان جهان و عروجگاه رسول امین (ص) حرکت کنند و به یاری قدس و مسجد الاقصی بشتابند.

ارسال نظرات