۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۷۱۹۹۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست

امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اتفاقات اخیر و فعالیت اغتشاشگران اشاره کرد و گفت: اتفاقات روزهای اخیر نشان از این است که آشوب گران در انتظار نتیجه مشخص شدن علت حادثه نبودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تخریب اموال عمومی، حمله به بانوان چادری، توهین به مقدسات و اقدام ضدانسانی و اخلاقی حکایت از مخالفت با نظام جمهوری اسلامی دارد.

جمهوری اسلامی اجازه سوءاستفاده به احدی را نخواهد داد

وی با اشاره به پیگیری سران سه قوه، وزارت کشور و دستگاه های نظارتی نسبت به پرورنده مهسا امینی عنوان کرد: اقدامات اغتشاشگران محکوم است و جمهوری اسلامی اجازه سوءاستفاده به احدی را نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به فعالت پلیس اشاره و بیان کرد: پلیس براساس قوانین بر وظایف خود عمل کرده و در ادامه‌ راه  نیز به خوبی عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم، مورد ظلم واقع شد و از سوی دشمنان آسیب دید، گفت:  امت حزب‌الله از دستگاه قضایی می‌خواهد با افرادی که قبل از روشن شدن موضوع مرگ متوفی اظهاراتی داشته مماشات نکند و با آنان اعمال قانون کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مبنای حاکمیت جمهوری اسلامی قرآن و سنت پیامبر، پیشوایان معصوم است، حاکمیت اسلام و قرآن حرف اول را می‌زند، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر از این کشور اسلامی تعطیل بردار نیست.

ایستادگی امت حزب‌الله پای احکام اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ایستادگی امت حزب‌الله پای احکام اسلامی خاطرنشان کرد: امت حزب‌الله و عموم مردم استوار پای انقلاب ایستاده و اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب به این نظام خدشه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه در این جریان تلخ شاهد هماهنگی رسانه‌های صهیونیستی، منافقین و استکبار بوده و این هماهنگی در سایه هجوم دشمنان به عمل آمد، تأکید کرد: امت حزب‌الله باید هوشیار باشند.

خانواده شهدا پای انقلاب ایستاده اند

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس گفت: خانواده های شهدا محکم و استوار پای انقلاب ایستاده اند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات