۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۹۷۴۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت برخی مسؤولان است

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت برخی مسؤولان است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است، گفت: رفع این مسائل و مشکلات عزم ملی می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار مدیر شرکت صدرفولاد خرم آباد گفت: چرخه تولید و اشتغال حول سه محور سرمایه، نیروی کار و مدیریت می چرخد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مشکلات امروز مملکت به علت کاستی درسه محور سرمایه، نیروی کار و مدیریت است، اظهار کرد: حرکت به سمت رونق تولید و رونق اقتصادی نیازمند رفع این مشکلات است.

وی در ادامه به وضعیت کارخانه صدرفولاد و تعطیلی این کارخانه اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی و تولید کارخانه ها نیازمند رفع مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان بوده و باید عملا شاهد راه اندازی کارخانه ها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر رفع مشکل سوء مدیریت ها تأکید کرد: این سوء مدیریت نباید برسردولت سیزدهم خالی کنیم بلکه باید به دولت فرصت داده شود که این مشکلات اصلاح شود.

مسأله آب استان لرستان یک مسئله ملی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسأله آب لرستان یک مسأله جدی است، گفت: اینکه صنایع آب بر و کشت های آبدوست را به سمت استان های کویری می برند به علت سوء مدیریت در گذشته بود و رفع اینگونه مشکلات نیازمند عزم ملی است.

وی خاطرنشان کرد: کار در صدر فولاد باید با قدرت شروع شود تا ذهنیت تعطیلی کارخانه های استان از ذهن جوانان پاک شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت جذب نیرو در کارخانه صدر فولاد و ورود به عرصه تولید عنوان کرد: تولید در این کارخانه باید تثبیت و محصولات صدرفولاد باید با برند لرستان تولید شوند و جذب هزار و 400 نیروی متخصص و متعهد تا پایان سال در دستور کار قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
پستهای زائد و غیرضروری و نیروهای بیکار و افرادی که براساس روابط و ملاحظات سیاسی و اجتماعی منصوب میشوند و فاقد توان و صلاحیت لازم میباشند و جز هزینه های غیرقابل قبول و سرسام اور حاصلی برای این کشور ندارد. تفکر جهانی ساختن انقلاب که عده ای را بر نادیده گرفتن حقوق مردم و حیف و میل سرمایه های ملی جسور و خودباور کرده از ریشه ای ترین معضلات لاینحل کشور مدعی نجات بشریت است. تا چنین تفکر و رقابت در تندروی بر فضای سیاسی و قدرت ماندگار و غیرمسئول حاکم است هرگز نباید امید بهبود اوضاع را داشته باشیم. تحریمها و موضوعات مشابه جز بهانه سازی ماهیتی ندارند و برای توجیه اوضاع غم انگیز اقتصادی کشور به سنگر تحریمها و عوامل دشمن فرضی، نیاز مبرم است اما اسلام اولین قربانی چنین سیاستهای خودتعریف است.
0
0