۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۸۳۰۳۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مشارکت مردم در انتخابات از معجزات نظام الهی است

مشارکت مردم در انتخابات  از معجزات نظام الهی است
اصفهان - آیت الله سلیمانی مشارکت مردم در انتخابات را از معجزات نظام الهی ایران دانست و گفت: مردم ایران در طول چهار دهه اخیر درهر صحنه ای که نیاز بوده حضور جدی داشته است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله سلیمانی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، گفت: هرچند نزول آیات قرآن شأن خاصی دارد، اما هیچگاه محدود به همان شأن خاص نیست و درهر برهه‌ای از زمان و در هر مقاطعی از تاریخ امکان تسری آیات وجود دارد.

وی ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ را یکی از مصادیق روشن آیه شریفه «الْیوْمَ یئِسَ الَّذِینَ کفَرُوا مِنْ دِینِکمْ» دانست و گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی در فضای مجازی برای عدم مشارکت و کاهش مشارکت مردم ایران درانتخابات خیلی تلاش کردند، اما مردم ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور در انتخابات دشمن را مأیوس و ناامید کردند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مسائل معیشتی مردم و مشکلات و گرفتاری‌های مردم را برجسته کرد، اما علیرغم پیش بینی دشمن، ملت ایران در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در یک حماسه حضور و مانور اقتدار، بصیرت، شعور و بیداری، آگاهی و دلدادگی خود به اسلام و نظام و شهدا و امام و رهبری را به نمایش گذاشت.

وی مشارکت مردم در انتخابات امسال را از معجزات نظام الهی ایران دانست و اظهارداشت: مردم ایران در طول چهار دهه اخیر در هر صحنه‌ای که نیاز به حمایت از نظام بوده است حضور جدی داشته است.

آیت الله سلیمانی گفت: مردم فارغ از تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی برای عزت و تعیین سرنوشت کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در انتخابات شرکت کردند و با بیش از ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات خوش درخشیدند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شمشمین دوره انتخابات با نفی جامعه دو قطبی و تأیید جامعه‌ای یکدست و همسو و همنوا ازهدر رفتن امکانات و نیروی انسانی در مدیریت آینده جامعه جلوگیری کرد.

به گفته وی مردم در انتخابات امسال رئیس جمهوری را انتخاب کردند که خودش را فرزند تمام عیار رهبری و خادم امام رضا می‌داند و همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) خادمی مردم ایران را پذیرا شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دراین برهه از زمان مدیریت کلان و سیستم اجرایی کشور با عنایت امام رضا (ع) خواهد بود، ابراز داشت: امداد‌های غیبی ائمه اطهار (ع) پشتوانه و ظرفیت بزرگ و عظیمی برای نظام اسلامی ما است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امداد‌های غیبی همیشه شامل حال نظام و کشور بوده است گفت: جمهوری اسلامی برگرفته از امداد‌های غیبی و الطاف ویژه، ولی امرامام زمان (عج) است و امروز نیز الطاف امام رضا (ع) در تبیین مدیریت کشور بروز و ظهور دارد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات