۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۷۶۲۴۲
فرهنگ و جهش تولید (۴۷)؛

جهش تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی است

جهش تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی است
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: صدا و سیما و رسانه در انتقال مشکلات و رساندن صدای تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا در پاسخ به میزان تحقق شعار جهش تولید توسط نهادهای فرهنگی وابسته به دولت گفت: باتوجه به شعار سال در نهادها و سازمان های فرهنگی آنچه مشاهده شد تلاش برای تحقق این مسأله مهم بوده است و صدا و سیما در سطح ملی با فرهنگ سازی پخش بیانات رهبری برنامه های کارشناسی و معرفی کار آفرینان موفق و نیز بررسی مشکلات تولیدکنندگان نسبت به سایر دستگاه‌ها نقش موثری ایفا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: صدا و سیما و رسانه ها در انتقال مشکلات و رساندن صدای تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی عملکرد نسبتا قابل قبولی داشتند، آنچه که نیاز است تا جهش تولید به معنای واقع اتفاق بیافتد برداشتن قوانین دست و پا گیر و همراهی دستگاه های اجرایی و از همه مهم تر کمک و همراهی بانک ها با تولیدکنندگان است.

امام جمعه همدان ابراز داشت: به سبب ورود و توجه ویژه رهبری معظم انقلاب به مقوله کار و تولید و اقتصاد و پیشگامی ایشان در این عرصه توجه تمام آحاد جامعه به این مهم جلب شده و اگر تمامی مسئولان به تبعیت از رهبری معظم نگاه خود را معطوف به حمایت عملی از تولید کنند نه در حد حرف و شعار قطعا شاهد حل مشکلات و باز شدن گره های کور از پای تولید و جهش آن خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: امروز نیاز است براساس آموزه های اسلامی به کمک حوزه و دانشگاه و رسانه ها ارزش کار و تولید بیش از پیش در جامعه تبیین شود و تولید کننده به معنای واقعی تکریم و مورد حمایت شود البته در این میان نقش مجلس شورای اسلامی در اصلاح و تصویب قوانین توجه عملی دولت به تولید و حمایت از اقتصاد داخلی و نیز توجه نهادهای نظارتی و امنیتی به بحث قاچاق که آسیب جدی به تولید می زند که یک نیاز اساسی و ضروری است. البته می توان گفت توفیقاتی در این مسیر بوده اما کافی نیست و بنا به فرمایش رهبری حل مشکلات معیشتی و اقتصادی راه حل دارد اما همت و روحیه جهادی می خواهد.

امیر محمد شهمرادی
ارسال نظرات