۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۲۸۱
استاد حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

مدیران جهادی با تفکر انقلابی؛ تنها راه عبور از مشکلات

مدیران جهادی با تفکر انقلابی؛ تنها راه عبور از مشکلات
مازندران - حجت الاسلام فلاح، مهم ترین نیاز امروز کشور برای عبور از مشکلات و بحران ها را مدیرانی جهادی با تفکر انقلابی برشمرد.

حجت الاسللام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به سابقه دشمنی غرب با ملت ایران، تلاش یک جریان خاص در کشور برای مذاکره مجدد با کشورهای غربی به ویژه آمریکا را در تضاد با اصول و سیاست های ایران اسلامی دانست.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری به صراحت هر گونه مذاکره با آمریکا را ممنوع اعلام کردند، افزود: کسانی که امروز تنها راه حل مشکلات کشور را مذاکره می دانند باید به مردم پاسخ دهند چندین سال مذاکره که به برجام ختم شد چه نفعی برای کشور و ملت داشته است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ذوق زدگی برخی جریان های داخلی از حضور بایدن در رأس قدرت آمریکا را تأسف برانگیز دانست و خاطرنشان کرد: تجربه 41 ساله ایران اسلامی ثابت کرده، تغییر دولت ها در آمریکا اثری برای رویکرد آنها در برابر ایران اسلامی ندارد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که سیاست آمریکایی ها در برابر ایران اسلامی یکسان است، تصریح کرد: این اشتباه راهبردی است که برخی ها فکر می کنند با حضور بایدن شاهد تغییر سیاست در آمریکا علیه ایران اسلامی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که آمریکا در هر شرایطی دشمن درجه یک ملت ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در یک سال اخیر حتی اجازه ندادند اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا به کشورمان منتقل شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شیوع ویروس کرونا دشمنی آمریکا با ملت ایران را آشکارتر کرد، ادامه داد: دولتمردان آمریکایی در حالی به دروغ خود را همراه ملت ایران می دانند که در طول سال های اخیر شدید ترین تحریم ها علیه این ملت وضع کردند.

حجت الاسلام فلاح با تأکید براین که متأسفانه گوش شنوایی در میان مسؤولان برای دوری از این کشورهای غربی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: علیرغم این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر بارها مسؤولان را از اعتماد به غربی ها بر حضر داشتند اما متأسفانه آقایان مسؤول همه برنامه های کشور را به اجرای برجام و انجام تعهدات چند کشور فریبکار وابسته کردند.

وی با بیان این که راه پیشرفت و برون رفت کشور از مشکلات کاملاً مشخص است، ادامه داد: همان طور که بارها مقام معظم رهبری نیز فرمودند نباید کشور را معطل چند کشور غربی کرد بلکه باید از همه توان و ظرفیت داخلی برای عبور از مشکلات استفاده کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم ترین نیازهای امروز کشور را مدیران جهادی با تفکر انقلابی برشمرد و افزود: اگر همان روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس در مدیران وجود داشته باشد به راحتی می توان از بحران ها عبور کرد.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که ایران اسلامی در طول 41 سال اخیر با تفکر و روحیه مدیران جهادی و انقلابی توانسته از مشکلات عبور کند و به امروز به سطحی فراتر از تصور سایرکشورهای جهان دست پیدا کند، ادامه داد: علیرغم چهار دهه تحریم، تهدید و فشار اقتصادی دشمن، جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده است./950/ت210/ب1

ارسال نظرات