۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۵۳۲
کریمی قدوسی مطرح کرد؛

تلاش جریان لیبرال برای ایجاد فقر مطلق در کشور

تلاش جریان لیبرال برای ایجاد فقر مطلق در کشور
نماینده مجلس با بیان اینکه امروز جریان لیبرال و اصلاح طلب در مقابل مطالبات رهبری گام برمی دارند، گفت: اوضاع کشور به همین منوال پیش برود دندان طمع دشمن تیزتر می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی امشب در همایش «استیضاح روحانی؛ حق ملت، تکلیف مجلس» با اشاره به اینکه شهر مقدس قم پرچم بصیرت افزایی را در هدایت افکار عمومی در دست دارد، گفت: در مجلس نهم، دهم و یازدهم که با دولت آقای روحانی سروکار داشته ایم، بنده یک لحظه ترک وظیفه نکرده ام.

وی ادامه داد: در حال حاضر بنده از سوی دولت و وزارت اطلاعات به اتهام نشر اکاذیب و پخش سخنان آقای دری اصفهانی در صحن مجلس مورد شکایت قرار گرفته ام؛ استیضاحی که در مجلس گذشته تنظیم شد نیز از سوی بنده و آقای ذوالنور بود و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد؛ بیشترین تازیانه های آقای روحانی به خاطر دفاع از حقوق ملت بر بدن بنده نواخته شده و از این کار کوتاه نخواهم آمد.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب، گام نخست را با استیضاح بنی صدر برداشتیم، بیان کرد: امروز نخبگان باید با بصیرت و دانش و حجت برای عمل اقدام کنند، استیضاح بنی صدر، استیضاح یک رجل سیاسی نبود، بلکه استیضاح جریان نفاق و نفوذ بود.

وی عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم که حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات بوده و انجام این واجب بزرگ به حفظ اعتماد ملت وابسته است، استیضاح رییس قوه مجریه که برآمده از رأی مستقیم ملت و با تنفیذ ولی امر مسلمین مستقر شده هزینه سنگینی برای نظام اسلامی است، استیضاح زمانی انجام می گیرد که خطر به زمین خوردن نظام اسلامی کاملا احراز شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: امام آنقدر پای بنی صدر صبر کرد که 11 میلیون رأی اعتماد به نظام اسلامی حفظ شد یعنی بنیان رأی اعتماد نشکست اما بنی صدر عزل شد، اگر در این زمان اقدامی صورت گیرد که کل ملت آمادگی نداشته باشد، آتش های نفاق، عناد و کینه زیر خاکستر هویدا خواهد شد و قدرت دفاعی امروز تضعیف می شود و آنگاه دشمن طمع جسارت استفاده از سلاح سخت و ترورها و عملیات های تروریستی را به خود راه می دهد، از این رو گره ای که می شود با دست باز کرد را نباید با دندان باز کنیم.

وی افزود: باید بدانیم که با دو قطبی ها به اصل دفاع در جبهه ها و جریان مقاومت که تهدیدات قریب الوقوعی در کمین آن قرار دارد لطمه وارد نشود، رییس جمهور در جایگاه قانون اساسی قدرت مطلقه نیست و اعضای کابینه از مجلس رأی اعتماد می گیرند، مشکل در بیدنه میانی و کارشناسی دولت است.

این نماینده مجلس با اشاره به تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان و منافقان داخلی گفت: حفظ وحدت در سرزمین قلب تپنده جریان مقاومت با خدف فتح خیبر زمان باعث پیروزی های بزرگ می شود.

وی ادامه داد: استیضاح دارای دو وجه اعلام و اعمال است، بیش از 7 سال است که استیضاح اعلام می شود، چه کسی فرمود کسی که ادعای مذاکره با آمریکا را دارد الفبای سیاسی و غیرت را بلد نیست، ولی امر مسلمین جریان نفوذ، برجام و غربگرایان را استیضاح کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی ابراز داشت: سیاست اعمال استیضاح فرصتی تاریخی برای امت است؛ از دید بنده همان تفسیر مختصر و حکیمانه ولی راهبردی رهبر معظم انقلاب برای استیضاح رییس جمهور موجود صادق می دانم، در بحث برجام فرمود خسارت محض، به جایی نمی رسد و چیزی هم گیر مردم نمی آید، باید وظیفه خود را انجام دهیم و این نشست باید برگزار شود و استیضاح را بنویسیم اما انتظار می رود بعد از یک اربعین مجاهدت و مقاومت امروز سیاست اعمال استیضاح را با قدرت ادامه بدهیم.

وی اضافه کرد: مجلس بیش از این که خودش را نشان داده توان حل مشکلات کشور را با قانونگذاری های فوری، قوی و انقلابی دارد، جریان انقلابی نمی گذارد مغازه ها خالی و مردم دچار مشکل شوند والا نقشه برخی جریان ها به قحطی کشاندن و ایجاد فقر مطلق برای به زانو درآوردن نظام امامت و تبدیل آن به نظام سلطنت است اما با تشخیص صحیح و عمل به تکلیف، ملت این فتنه پیچیده را که چهره آشکار آن حسن روحانی است و هزاران مرکز در حال طرح ریزی برای اقدامات مؤثر در این زمینه هستند را شکست خواهند داد./841/پ202/ق

ارسال نظرات