۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۶۶۴۳۶
حجت الاسلام بابائیان:

برای اداره کشور به مدیران نترس، انقلابی و جهادی نیازمندیم

برای اداره کشور به مدیران نترس، انقلابی و جهادی نیازمندیم
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران گفت: امروز برای اداره کشور به مدیرانی نترس، انقلابی و جهادی نیازمند هستیم.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با بیان این که فشارها موجب عقب نشینی ملت ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب نخواهد شد، گفت: اگر همه دنیا در برابرما صف‌آرایی کنند در مقابلشان می‌ایستیم و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

وی با بیان این که ملت ایران، ملت امام حسین(ع) هستند و تحریم و تهدید هراسی ندارند، افزود: این مردم با تأسی از آرمان های امام، رهبری و شهدا تا آخرین قطره خون از انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی ها در داخل که منافع آنها در مذاکره و ارتباط با آمریکا گره خورده است تلاش می کنند همه مشکلات امروز کشور را به تحریم های آمریکا متصل کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که این گروه توان و ظرفیت های داخلی کشور را نادیده گرفته اند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه در طول هفت سال اخیر همه برنامه های خود را معطوف به مذاکرات و وعده های دروغین چند کشور اروپایی کرد، تصریح کرد: این مذاکرات بی حاصل موجب از دست رفتن فرصت های ارزشمندی در داخل کشور شد.

وی با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه برخی ها در دولت هیچ اعتقادی به ظرفیت داخلی کشور ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که غربی ها به بهانه مذاکرات به دنبال تشدید فشارها و تحریم ها علیه کشورمان هستند، تصریح کرد: تجربه ناموفق برجام نشان داد که آمریکا و اروپا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستنند و مذاکره با این کشورها هیچ نفعی برای ملت ایران نخواهد داشت.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که متأسفانه علیرغم بدعهی و جنایت های آشکار آمریکایی ها علیه ملت ایران، عده ای در داخل همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: برجام سند روشنی از خیانت غربی ها به ملت ایران است که همواره درس عبرتی برای مسؤولان ما باشد.

وی با بیان این که نباید مسائل کشور را به تحولات بیرونی پیوند زد، بیان داشت: این که عده ای رفع مشکلات امروز کشور را به انتخابات آمریکا گره می زنند خطایی راهبردی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که از ابتدای انقلاب تاکنون ترسوها، خسارت زیادی به کشور زدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای با ترسیدن از اخم آمریکایی ها با ژست به ظاهرعاقلانه دستاوردهای هسته‌ای را از بین بردند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز برای اداره کشور به مدیران نترس، انقلابی و جهادی نیازمند هستیم، تصریح کرد: تجربه 42 ساله انقلاب نشان داده، هر گاه بترسیم، فشار و گستاخی دشمن بیشتر خواهد شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات