۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۶۳۵۳۰
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود

مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در کرمانشاه برگزار می شود
کرمانشاه ـ رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در سطح این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رهبر محمدی امروز در جمع خبرنگاران که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، اظهار داشت: امسال بیماری کرونا برگزاری بسیاری از برنامه ها و همایش ها را عملا لغو کرده است.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بنابراین برای اینکه در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی دچار وقفه و تعطیلی نشویم، از پتانسیل های فضای مجازی برای برگزاری این همایش ها و برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی «تلاوت برتر» در کرمانشاه افزود: مسابقه فضازی تلاوت برتر با موضوع آیات قرآن کریم مرتبط با مقاومت، بصیرت و بینش برگزار می گردد.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: قاریان قرآن کریم خواهر و برادر در استان کرمانشاه در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان می توانند با تهیه و ارسال یک فیلم 2 دقیقه ای از تلاوت خود از آیات مربوطه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود در این مسابقه مجازی شرکت کنند.

این فعال قرآنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در صورتی که استقبال از این مسابقه بالا باشد، مسابقه در دو بخش سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برگزار خواهد شد و به نفرات برتر هدایایی اهدا می گردد.

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود بیان کرد: این مسابقه می تواند فضای معنوی در بین خانواده ها به ویژه نوجوانان ایجاد کند همچنین قرائت های برتر آقایان در رسانه ها و گروه های مجازی کشوری و استانی بازنشر می شود./1400//210/خ

ارسال نظرات